  • 11. Data: 2018-10-23 07:42:33
    Temat: Re: Skąd to wiedzą [Polak ZAWSZE ankieterowi prawdę powie! ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Na przykład sondaż dla TVPis
    >
    > 14.09 - Jaki 32% Trzaskowski 30%,
    >
    > Przed samymi wyborami Trzaskowski 32, Jaki 30%
    >
    > Finał - 54% Trzaskowski, Jaki 30% :)
    >
    > Shrek

    A podasz link najlepiej z linkami na sondaże z innych źródeł?
    Ty się nie tylko wyśmiewaj. Zadawaj *bolesne* ciosy :-)

    Ktoś ci zabrania najlepiej zapamiętać te przykłady które tobie pasują?
    Pamiętanie tych które ci nie pasują można zostawić innym ;-)

    Obrońca nie jest oskarżycielem, oskarżyciel nie jest obrońcą.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-10-23 08:49:02
    Temat: Re: Skąd to wiedzą
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-22 o 18:36, Sonn pisze:

    > Pewnikiem wróżą z kurzych flaków.
    > A na poważnie, słyszałaś kiedyś na czym polegają badania exit pools?

    Przyczepię się, bo widzę, że błąd się powiela..

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Exit_poll

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-10-23 09:03:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > Przyczepię się, bo widzę, że błąd się powiela..
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Exit_poll
    >
    > Pozdrawiam

    To czy sondaże dotyczące "wyników sumarycznych" są poprawne można sprawdzić
    po kilkunastu godzinach. Jak się niby sprawdza poprawności wyników z
    uwzględnieniem wykształcenia? :-)

    Wiec może postaraj się zrozumieć o co _dokładnie_ Animka pyta,
    co _dokładnie_ "kwestionuje".

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2018-10-23 12:13:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-23 o 09:03, A. Filip pisze:

> [...]
    > uwzględnieniem wykształcenia? :-)
    >
    > Wiec może postaraj się zrozumieć o co _dokładnie_ Animka pyta,

    Może Ty się postaraj zrozumieć: przyczepiłem się pisania "exit pool"
    zamiast "exit poll".

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-10-23 12:39:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Oct 2018 12:13:45 +0200, Miroo napisał(a):

    > Może Ty się postaraj zrozumieć: przyczepiłem się pisania "exit pool"
    > zamiast "exit poll".

    Na Nowogrodzkiej angielskiego uczy osobiście Człowiek z Drabinką, więc
    niepotrzebnie się oburzasz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 16. Data: 2018-10-23 13:46:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > Może Ty się postaraj zrozumieć: przyczepiłem się pisania "exit pool"
    > zamiast "exit poll".
    >
    > Pozdrawiam

    Czy w Polsce już uchwalono ustawę o ochronie języka angielskiego? ;-)

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2018-10-23 14:00:34
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > A podasz link najlepiej z linkami na sondaże z innych źródeł?

    Też ci google nie działa?

  • 18. Data: 2018-10-23 14:06:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Oct 2018 13:46:18 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czy w Polsce już uchwalono ustawę o ochronie języka angielskiego? ;-)

    Czy któraś z już obowiązujących zabrania czytania ze zrozumieniem?

  • 19. Data: 2018-10-23 14:14:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Też ci google nie działa?

    A ty nie łapiesz prostego testu na tym jak komuś zależy na przekonaniu
    innych? W kapitalizmie się nie odwala cudzej roboty _za darmo_ .

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2018-10-23 14:15:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Czy któraś z już obowiązujących zabrania czytania ze zrozumieniem?

    A nakazuje? Prawnik nie powinien także potrafić "nie zrozumieć"
    dokładnie tak jak mu pasuje?

    --
    A. Filip