  • 31. Data: 2018-10-23 20:38:39
    Temat: Re: Skąd to wiedzą [Polak ZAWSZE ankieterowi prawdę powie! ;-)]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2018 o 19:52, A. Filip pisze:

    > Mieliśmy prosty test komu zależy bardziej:
    > Jemu czy przekonać czy mnie dać się przekonać.
    >
    > Ja jestem wyznawcą poglądu że to przekonującemu powinno zależeć na
    > (prostym) unikaniu sytuacji "trzy koła sprawne (a to czwarte nie)".

    Zapytałeś, dostałeś, dalej jęczysz:P

    Shrek

  • 32. Data: 2018-10-23 20:50:05
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 20:38, Shrek pisze:

    > Zapytałeś, dostałeś, dalej jęczysz:P

    Głupiemu nigdy nie wystarczy tłumaczenia. I tak nie zrozumie, a zamiast
    tego wstawi parę gwiazdek, podkreśleń i emotek żeby się dowartościować.
    Miłośnik ONR, chyba z małym fiutkiem, żądny poklasku i odreagowujący
    ozdobnikami swoje kompleksy. Taki mały Filipek.

    --
    Sonn

  • 33. Data: 2018-10-23 21:28:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:

    >I jak dotąd ludzie statystycznie mówią (głównie) prawdę ;-)

    >Ja jakoś nie wierzę że tak zawsze będzie (i było) albo że sondażownie
    >będą się rwać rozgłaszać że tak przestało być.
    >AFAIR takie kwestie jak bardzo znacząco korelacja odmowy odpowiedzi
    >ankieterowi z poparciem dla konkretnej partii już kiedyś wypływała.

    Mnie chodzi po glowie, czy w tym roku nie bedzie rozbieznosci, bo ktos
    zaglosuje na PiS, bo mu sie podoba, ale ankieterowi tego nie powie, bo
    nie wypada :-)

    Czy cos pdobnego nie bylo 4 lata temu ?
    Kaczynski zarzucal osustwa wyborcze na podstawie rozbieznosci wynikow
    z sondazami, czy zwyczajnie bezpodstawnie ?

    Dzis mozemy spojrzec na sondaze przedwyborcze Jakiego i sondaze
    powyborcze ... a potem rzeczywiste wyniki.

    No ale coz, jak sie zamowilo dobre wyniki przedwyborcze, to sie
    dostalo dobre :-)

    J.

  • 34. Data: 2018-10-23 21:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-22 o 19:47, A. Filip pisze:

    >A to na pewno był błąd? a nie zamierzona akcja aby niezdecydowani
    >uwierzyli że oddając głos na partię X nie "zmarnują" głosu.

    Przy exit pools to by bylo bezcelowe, bo juz za pozno.

    To by trzeba robic pare dni przed wyborami ... ale kto ma placic za
    takie wyniki - partia wlasna, czy ktoras z duzych ... a jak sie okaze,
    ze niezdecydowani uwierza i ich glosy wcale nie beda zmarnowane, za to
    duza partia straci ?

    J.

  • 35. Data: 2018-10-24 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czy cos pdobnego nie bylo 4 lata temu ?
    > Kaczynski zarzucal osustwa wyborcze na podstawie rozbieznosci wynikow
    > z sondazami, czy zwyczajnie bezpodstawnie ?

    4 lata temu to akurat wyszła inteligencja spoleczenstwa... tak ogolnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 36. Data: 2018-10-24 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > A to na pewno był błąd? a nie zamierzona akcja aby niezdecydowani
    > uwierzyli że oddając głos na partię X nie "zmarnują" głosu.

    Teorie spiskowe rulez....
    Badanie exip pools podane po zakonczeniu wyborów miałoby wpłynac na to
    jak głosuja ludzie - gratuluje. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 37. Data: 2018-10-24 09:44:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 24 Oct 2018 04:59:50 GMT, Budzik napisał(a):

    > Badanie exip pools podane po zakonczeniu wyborów miałoby wpłynac na to
    > jak głosuja ludzie

    Na Nowogrodzkiej mają wehikuł czasu, tylko się nim nie chwalą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 38. Data: 2018-10-24 11:41:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-24 o 06:59, Budzik pisze:

    > Teorie spiskowe rulez....
    > Badanie exip pools podane po zakonczeniu wyborów miałoby wpłynac na to
    > jak głosuja ludzie - gratuluje. :)

    A ktoś pisał że chodzi o wyniki podane po wyborach czy jakiś
    idiota ci to podpowiedział?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2018-10-24 11:56:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-24 o 11:41, RadoslawF pisze:

    > A ktoś pisał że chodzi o wyniki podane po wyborach czy jakiś
    > idiota ci to podpowiedział?

    Radziu, nie idiotuj znowu. Nie ma możliwości, aby podać wyniki exit poll
    przed wyborami.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2018-10-24 12:17:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Radziu, nie idiotuj znowu. Nie ma możliwości, aby podać wyniki exit
    > poll przed wyborami.

    Podanie _publicznie_ (w Polsce i nie tylko) stanowiłoby naruszenie prawa.
    Jakby ludzie prawa przestrzegali to ilu sędziów i policjantów byłoby do
    zwolnienia? ;-)

    Ja jakoś jestem niemal pewny że sztaby wyborcze głównych partii dostają
    je na bieżąco w dniu wyborów.

    --
    A. Filip