  • 61. Data: 2003-02-18 14:54:56
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Krzych Baggins" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b2tf1k$b60$1@news.onet.pl...

    > z Warszawy. Adres też podać?
    >
    > --
    Kamil, nie przesadzaj ;-)))

    Krzych Baggins
    7 Bagshot Row, Hobbiton, Shire

  • 62. Data: 2003-02-18 15:14:29
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Nie prawda to nie dotyczy tylko modemów idea płatnych stron nie powstala na
    > potrzeby erotomanow sa poprostu platne serwisy internetowe za korzystanie z
    > ktorych trzeba placic i palca zarowno modemowcy jak i osoby laczace przez
    > sdi dsl i inne

    Ejze, pomyliles juz temat. Za korzystanie z serwisu mozna placic. Ale co
    innego jest korzystanie z numeru dostepowego, ktory jest wybierany przez
    modem ofiary bez jej wiedzy.

  • 63. Data: 2003-02-18 15:22:42
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Krzych Baggins napisał:
    > Kamil, nie przesadzaj ;-)))

    heh, powoli tracilem juz nerwy :)
    czego ten czlowiek ode mnie oczekuje? :((

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 64. Data: 2003-02-18 15:57:57
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]
    > rzeczy: (cytat z innej grupy dyskusyjnej, kiedyś już o tym pisałem)
    >
    > 1) Program typu "dialer" nigdy nie instaluje się sam, zawsze wymaga do
    > tego zgody użytkownika. Jeszcze raz powtarzam - nie ma możliwości
    > zainstalowania i uruchomienia tego programu nieświadomie, poprzez jakieś
    > dziury w zabezpieczeniach itp. Zajmuje sie tematem od ponad dwóch lat i
    > nigdy nie wydarzył sie taki przypadek. Nawet programy w wersjach ActiveX
    > wymagają kliknięcia "TAK". Użytkownik - bardziej lub mniej świadomie -
    > SAM instaluje i uruchamia program na komputerze.
    NIE PRAWDA, wszystko zalezy od tego co rozumiesz pod pojeciem instalacja.
    Dla mnie instalacja jest pojawienie sie ikonki do programu ktory dalej
    zagniezdza sie w systemie. Takie ikonki w nie updatowanym win98 wskakuja
    samoczynnie. Przegladanie danej strony powoduje ze pojawia Ci sie ikonka na
    pulpicie lub/i w tray'u.

    > 2) Nie ma programów, które "same dzwonią" na 0700. Zawsze wymagana jest
    > do tego zgoda użytkownika, który musi kliknąć na przycisk "Połącz" i tym
    > samym połączyć sie. Często po kliknięciu na "Połącz" użytkownik jeszcze
    > raz musi potwierdzić, że zapoznał sie z regulaminem świadczenia takiej
    > usługi.
    Czy osoby ktore nacisnely na taka ikonke co wywolalo polaczenie z nr 0700
    mialy intencje placic 3-4 zl za minute polaczenia i czy byly tego swiadome.
    Otoz nie sa w 99,9999%.

    > 3) Regulamin _zawsze_ znajduje się w dialerze. Wystarczy go przewinąć
    > suwakiem, bądź kliknąć na okienko z tekstem i przewinąć kursorami do
    > dołu. W regulaminie jest _zawsze_ zawarta dokładna cena za minute
    > połączenia, numer na który dialer dzwoni i operator tego numeru.
    Regulamin moze i znajduje sie, ale to dopiero okazuje sie po jakims czasie
    bo "nie wiedziec czemu" umieszczenie go w programie sprawia ze jest on de
    fakto niewidoczny dla uzytkownika. Wykorzystuje wiec niewiedze = brak
    nalezytego poinformowania uzytkownika o skutkach. Czy wielkim utrudnieniem
    jest umieszczenie wyraznej wielkiej planszy ktora prostym, jasnym i dobitnym
    jezykiem wyjasnia skutki takiego polaczenia. NIE, NIE JEST. Wiec co tu
    pierd...

    > 4) Dialery instalują się w systemie przy pierwszym uruchomieniu i potem
    > uruchamiają się przy starcie systemu lądując w system-tray'u, podobnie
    > jak np WinAmp Agent czy inna Kazaa. Nie ma dialerów "nieusuwalnych" -
    > wystarczy tylko troszke pomyśleć - procedura odinstalowania dialera
    > znajduje się w regulaminie (którego jednak większośc nie czyta a dopiero
    > potem ma pretensje). Najczęściej jest to kombinacja CTRL+SHIFT+krzyżyk w
    > rogu okna, odpowiedni wpis w "Dodaj/Usuń programy" lub tez opcja
    > "Odinstaluj" dostępna pod prawym klawiszem myszy w trayu.
    Uzytkownik nie jest zobowiazany do myslenia. Ludzie nie znaja sie na tym i
    nie wiedza jak usuwac takie programy. Nie wystarczy zwykle usuwanie.
    Pozniewaz trzeba jeszcze usunac sciezki w regedit.exe. Nie mowiac o
    fizycznym usunieciu programu. Odgadniecia jego nazwy!!! - to dopiero jest
    problem. Dla wiekszosci uzytkownikow jest to bariera nie do pokonania. Samo
    usuwanie polegajace na tradycujnym wcisnieciu del lub lewym klikiem opcji
    menu i usun nie wystarcza przewaznie. Co z tego ze wykasujesz jak kopia
    programu jest jeszcze w innym miejscu. A zapis w regedit.exe przywroci
    wszystko po usunieciu.

    > 5) Dialery _nigdy_ nie zmieniają numeru dostępowego na numer 0700. Nigdy
    > nie zdarzył sie taki przypadek i nikt tak nie robi! Bardzo często jednak
    > zdarza sie, że dialer tworzy sobie nowe połączenie Dial-Up, które jednak
    > nie staje sie domyślnym połączeniem i zawsze można je bez trudu
    > skasowac. Oszustwa o "nabijaniu" minut na 0700 i podłączaniu się do
    > linii innych abonentów - _NIE DOTYCZĄ POLSKICH DIALERÓW_!
    Takie programy powinny miec jakies standardy i powinny byc akceptowane przez
    firmy telekomunikacyjne ktore dziela sie zyskiem z takich polaczen.
    To co piszesz jest zwyklym tlumaczeniem ochydnego zlodziejstwa, cwaniactwa i
    "kurewstwa" przewaznie we wspoudziale TPSA i innych firm ktore czerpia z
    tego zyski, do tego handlujac ukradzionymi materialami erotycznymi. Mysle ze
    TPSA nie musi zarabiac w ten sposob.

    > 6) Jeśli ktoś nie wie, że płaci za połączenie przez dialer, to powinien
    > zawdzięczać to tylko i wyłącznie swojej nieuwadze. Świadomie przecież
    > klika "tak" instalując dialer, potem klika "połącz" - równiez świadomie,
    > a przed kliknięciem "połącz" powinien przeczytać regulamin - jeśli nie
    > przeczytał, to nie powinien mieć do nikogo pretensji.
    Tak masz racje. Swiadomie klika, ale nie jest swiadomy ze takie klikniecie
    wywoluje troche inne skutki niz zwykle klikanie na necie w ramach
    standardowego polaczenia. Czy klikajac na cos na necie, albo na ikonki na
    swoim pulpicie chocby na "kosz" albo "moje dokumenty" pojawia Ci sie
    "regulamin"?
    Dawno nie czytalem takiego bzdetu. lol Zarabiasz na tym w jakis sposob? Bo
    mam wrazenie jakbys na sile chcial uspokoic swoje sumienie.

    > 7) Organy ściagania nic nie mogą zrobić, bo wszystko jest w 100%
    > legalne. Nigdzie nie ma tu oszustwa, o wszystkim użytkownik może sie
    > dowiedzieć z regulaminu, który stanowi niejako rodzaj umowy między
    > użytkownikiem a właścicielem numeru 0700. Nieznajomość prawa szkodzi - w
    > tym przypadku również. Jeśli ktoś klika "TAK", potem klika "POŁĄCZ" a
    > potem dopiero ma pretensje, to nic tu sie nie da poradzic.
    Da sie....zakazujac takich praktyk. Mozna odwrocic sytuacje i zapytac
    uzytkownikow czy gdyby informacja o tym ze takie klikniecie pociaga za soba
    oplate 3-4 zl na min byla przedstawiona mu rzetelnie to korzystalby z tej
    uslugi? A jesli nie byl swiadomy to dlaczego? ...Przeciez Ty dobrze wiesz
    dlaczego....wiedza to firmy ktore w ten sposob zarabiaja. Jest to zwykle
    zarabianie na niewiedzy uzytkownikow wynikajacej ze zlego poinformowania
    polegajacej na udawaniu ze sie takiego uzytkownika informuje.

    > Na koniec: jeśli bierzesz kredyt z banku, to potem pozywasz do sądu
    > bank, bo nie przeczytałeś umowy? Polecam sie zastanowić nad tym co
    > napisałem powyżej. Jesli ktoś ma ochote na _merytoryczną_ i rzeczową
    > dyskusję, popartą rozsądnymi argumentami, to zapraszam.
    Jesli biore kredyt w banku to dostaje dokument do reki na ktorym jest
    napisane czarno na bialym duzymi czcionkami. Firmy ubezpieczeniowe
    wykorzystuja mniejsze czcionki - w podobny sposob i z podobnych przyczyn - z
    checi niedoinformowania drugiej strony. No coz nie ma czym sie czasem
    chwalic. Firmy na 0700 nie beda sie przeciez chwalic ze rzna nieswidomych
    ludzi na 3-4 zl za min.;-))

    Shep

  • 65. Data: 2003-02-18 16:18:39
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Cyngiel a na cholere patrzec na te szmaty co je tam umieszczacie za 3-4 zl
    na min skoro mozna je sobie poogladac od wielu lat za darmo na grupach
    dyskusyjnych i to duuuzo lepsze? Do tego te Wasze szmaty sa takiej jakosci
    jak Wasze mozgi, czyli zadnej. Dres pogania dresem, a poniewaz nie ma mozgu
    cwaniakuje i wiadomo ze tylko na kurwach potrafi zarobic. Co prawda co
    niektorzy koncza jakies szkolki w dupencjach, ale jak zwykle smiecia ciagnie
    do smrodu i zmiast przynosic ojczyznie chluby to namawia innych do grzechu w
    naszym katolickim od 1000 lat kraju i pierdoli mi od dialerach co to sie
    same nie instaluja.
    Do prokuratury z takimi praktykami, a wszystkie polaczenia z 0700 powinny
    byc kwestionowane. Nie zyglabys mi tu smieciu tymi idiotycznymi argumentami,
    gdyby plansze informacyjne byly w sposob uczciwy przedstawiane. Duza czesc
    uzytkownikow od niedawna ma net w domu i nie wie ze zlodzieje moga go dopasc
    w bialy dzien lub w nocy przed jego komputerem i to we wspoludziale z TPSA.
    Do prokuratury z tym zlodziejstwem...
    Shepa

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 66. Data: 2003-02-18 16:52:58
    Od: scream <s...@...pl>

    itam,

    Użytkownik Shepa napisał:
    > NIE PRAWDA, wszystko zalezy od tego co rozumiesz pod pojeciem instalacja.

    pod pojęciem "instalacja" rozumiem zainstalowanie programu na komputerze

> [...]
    > samoczynnie. Przegladanie danej strony powoduje ze pojawia Ci sie ikonka na

    to bardzo ciekawe. Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób to się dzieje? W
    jaki sposób przeglądanie danej strony powoduje pojawienie sie ikonki w
    tray'u/na pulpicie? Proszę tez o podanie przykładów takich stron. Jeśli
    już o czymś piszesz, to zakładam, że jest to sprawdzona informacja i
    możesz to udokumentowac w jakikolwiek sposób.

    > Czy osoby ktore nacisnely na taka ikonke co wywolalo polaczenie z nr 0700

    zacznijmy od tego, że taka sytuacja nie ma miejsca, nigdy nie miała, i
    nigdy mieć nie będzie. To nie "naciśnięcie na taką ikonke" wywołuje
    połączenie, tylko naciśnięcie na przycisk "POŁĄCZ" po uprzednim wyborze
    serwisu do którego się łączysz.

    > mialy intencje placic 3-4 zl za minute polaczenia i czy byly tego swiadome.
    > Otoz nie sa w 99,9999%.

    Obok przycisku "POŁĄCZ" jest widoczny regulamin.

    > Regulamin moze i znajduje sie, ale to dopiero okazuje sie po jakims czasie
    > bo "nie wiedziec czemu" umieszczenie go w programie sprawia ze jest on de
    > fakto niewidoczny dla uzytkownika.

    czy możesz to poprzeć jakimiś przykładami? Jeśli nie, to po prostu
    kłamiesz. Jak już będziesz mi to udowadniać, to "film" z tego, co robisz
    na komputerze możesz zrobić programem HyperSnap DX (darmowa wersja
    trial). Uruchom ten program, zacznij nagrywanie, a potem uruchom dialer
    i sfilmuj jak okienko z regulaminem pojawia sie dopiero po jakimś
    czasie. Gotowy film umieść np na republika.pl - darmowe konto. Lub
    prześlij mi na email. Ja umieszcze na swoim serwerze. To jak?

    > Wykorzystuje wiec niewiedze = brak
    > nalezytego poinformowania uzytkownika o skutkach.

    informuje, w regulaminie. Jest tam zawarta cena za minute, numer
    telefonu, operator...

    > Uzytkownik nie jest zobowiazany do myslenia. Ludzie nie znaja sie na tym i
    > nie wiedza jak usuwac takie programy. Nie wystarczy zwykle usuwanie.

    oczywiście, że wystarczy. Jest dokładnie opisane w regulaminie. Jeszcze
    raz napisze:

    1. sposób

    Zamknięcie programu krzyżykiem w rogu okienka trzymając wciśnięty CTRL+SHIFT

    2. sposób

    Kliknięcie prawym przyciskiem na ikonce w tray'u, wybranie opcji ODINSTALUJ

    3. sposób

    Deinstalacja poprzez usunięcie odpowiedniego programu w menu Panel
    Sterowania/Dodaj/Usuń programy.

    Sposób deinstalacji jest zalezny od typu dialera. Jeśli nadal masz z tym
    problem, napisz.

    > Pozniewaz trzeba jeszcze usunac sciezki w regedit.exe.[ciah bzdury]

    nie trzeba. Widzisz, zwykła zdolność czytania, którą powinieneś wynieść
    z podstawówki, pomogła by Ci w tej sytuacji i uniknąłbyś kombinowania
    "zanim wróca starzy i zobacza ikonke".

    > Takie programy powinny miec jakies standardy i powinny byc akceptowane przez
    > firmy telekomunikacyjne ktore dziela sie zyskiem z takich polaczen.

    ależ mają i są.

    > To co piszesz jest zwyklym tlumaczeniem ochydnego zlodziejstwa, cwaniactwa i
    > "kurewstwa" przewaznie we wspoudziale TPSA i innych firm ktore czerpia z
    > tego zyski, do tego handlujac ukradzionymi materialami erotycznymi.

    To już poważne oskarżenie. Kradzione materiały erotyczne? Mocno sie
    pomyliłeś. Pozatym, takie pomówienie to przestępstwo. Masz jakieś
    dowody? Wszystkie materiały w platnych serwisach posiadają licencje.
    Jeśli nie masz żadnych dowodów, oczekuje przeprosin.

    > Tak masz racje. Swiadomie klika, ale nie jest swiadomy ze takie klikniecie
    > wywoluje troche inne skutki niz zwykle klikanie na necie w ramach
    > standardowego polaczenia.

    nie standardowego. Jest rozłączany i łączony ponownie za pomoca numeru
    0700. _MUSI_ o tym wiedzieć. Choćby przez kliknięcie na "POŁĄCZ".

    > Dawno nie czytalem takiego bzdetu. lol Zarabiasz na tym w jakis sposob? Bo
    > mam wrazenie jakbys na sile chcial uspokoic swoje sumienie.

    po prostu wyjasniam i wyprowadzam niektóre osoby z błednego rozumowania

    > Da sie....zakazujac takich praktyk.

    AFAIK mamy wolny rynek, więc nie wolno zakazywać zarobkowania,
    szczególnie jeśli jest to legalne.

> [...]
    > oplate 3-4 zl na min byla przedstawiona mu rzetelnie to korzystalby z tej

    a czy jesteś świadom tego, jak wiele osób powraca - łączy sie ponownie
    do strony erotycznej? Czy wiesz, że tylko znimomy procent rachunków jest
    reklamowany w TPSA? Czy wiesz, od jak długiego czasu dzialają dialery w
    Polsce?

    Oczekuje, że zrobisz to, o co Cie prosiłem w tym poście.

  • 67. Data: 2003-02-18 17:00:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Shepa napisał:
    > Cyngiel a na cholere patrzec na te szmaty co je tam umieszczacie za 3-4 zl
    > na min skoro mozna je sobie poogladac od wielu lat za darmo na grupach
    > dyskusyjnych i to duuuzo lepsze?

    mówiące po polsku i robiące przed kamerą to o co je poprosisz też?

    > Do tego te Wasze szmaty sa takiej jakosci
    > jak Wasze mozgi, czyli zadnej.

    musisz mieć jakieś doświadczenia w temacie "szmacianej jakości mózgu",
    skoro tak autorytatywnie sie o tym wypowiadasz

    > Dres pogania dresem, a poniewaz nie ma mozgu
    > cwaniakuje i wiadomo ze tylko na kurwach potrafi zarobic.

    widze, że mamusia kultury nie nauczyła w domu? Może czas wróćić do
    podstawówki - tam byłbyś modny rzucając takimi ostrymi tekstami.

    Szczególnie, że mówisz do osoby, której zupełnie nie znasz.

> [...]
    > naszym katolickim od 1000 lat kraju i pierdoli mi od dialerach co to sie

    cierpisz na jakąś chorobe psychiczną? Lecz sie.

    > Do prokuratury z takimi praktykami,

    do prokuratury to sie nadaje Twoj post właśnie.

    > a wszystkie polaczenia z 0700 powinny
    > byc kwestionowane.

    bo nasz pan i wladca, Anonim, tak powiedział.

    > Nie zyglabys mi tu smieciu tymi idiotycznymi argumentami,
    > gdyby plansze informacyjne byly w sposob uczciwy przedstawiane.

    plansze informacyjne? znaczy co, bilbordy na ulicach, plakaty na
    przystankach autobusowych? o co ci chodzi?

    > Do prokuratury z tym zlodziejstwem...

    jak już pisałem, do prokuratora nadaje sie Twój post a nie dialery.
    Od zawsze wiadomo, ze jak ktoś nie ma nic do powiedzenia to powie
    "kurwa, pierdolić, chuj" i zwróci w ten sposób na siebie uwage.
    Dokładnie tak jak Ty to zrobiłeś.

  • 68. Data: 2003-02-18 20:25:16
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]
    > Od zawsze wiadomo, ze jak ktoś nie ma nic do powiedzenia to powie
    > "kurwa, pierdolić, chuj" i zwróci w ten sposób na siebie uwage.
    A to na podstawie jakiego paragrafu? Anonim anonimowo wyzywa jakiegos
    anonimowego pajaca - speca od rozkladajacych online nogi panienek? (czyli
    facet cos a'la cyber alfons?). Mamusia mnie nie uczyla bo nie mam mamusi,
    nie lubie zwracac na siebie uwagi i tez nie bylo to moim zamiarem, a co do
    jezyka i tonu to staram sie tylko dostosowac do Ciebie i kolegi, a jesli cos
    juz mowie to chyba trzymam sie jakiejs logicznej linii. Nie naginam faktow
    do swoich uprzednio ustalonych tez jak Ty to robisz, a co do kultury to nie
    mam jej dla Ciebie...oszczedzam na kulturalnych, lubie ja im okazywac, a
    Tobie nie.
    Shepa

  • 69. Data: 2003-02-18 20:29:20
    Od: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl>

    Shepa <s...@w...pl> napisał(a):

    > Cyngiel a na cholere patrzec na te szmaty co je tam umieszczacie za 3-4 zl
    > na min skoro mozna je sobie poogladac od wielu lat za darmo na grupach
    > dyskusyjnych i to duuuzo lepsze?

    Oh, dziekuje ci Shepku za komplementy :) Sa gusta i gusciki, jedni wola
    amerykanskie dziewczyny na liveshowach a inni polskie dziewczyny.
    Wystepuje na liveshow w Polsce... mam wielu klientow z dialerow i wszyscy sa
    bardzo zadowoleni i czesto wchodza do mnie kilka razy dziennie.
    Nikt mnie nie nazwal do tej pory szmata... co najwyzej fotomodelka erotyczna,
    ale skoro lubisz ostry sex to rowniez cie zapraszam :) Chociaz mysle, ze
    ciebie raczej nie stac na taka rozrywke.

    > do smrodu i zmiast przynosic ojczyznie chluby to namawia innych do grzechu w
    > naszym katolickim od 1000 lat kraju

    Nie sadze by katolicy wchodzili na erotyczne liveshowy, poniewaz zabrania im
    to religia..."nie patrz pozadliwie na inna kobiete"... tak wiec pomysl synu o
    swoim sumieniu gdy nastepnym razem bedzie cie korcilo ogladac gole pupki w
    internecie, a jesli jestes katolikiem to na drugi dzien szybko lec sie
    wyspowiadac ze zgrzeszyles.... Aha... masturbacja tez jest podobno grzechem
    wsrod katolikow :)

    > Do prokuratury z tym zlodziejstwem...

    Jakie zlodziejstwo ? Klient placi i klient dostaje to co chce, czyli sex i
    erotyke.
    Ty jestes zlodziejem gdyz sluchasz zapewne kradzionych mp3 i sciagasz
    kradzione zdjecia porno z grup dyskusyjnych.

    Pomysl o tym ....

  • 70. Data: 2003-02-18 20:38:25
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    lola grabowska wrote:
    > Chociaz mysle, ze ciebie raczej nie stac na taka rozrywke.

    Mówisz - rozrywkę? Heh.. nie wyobrażam sobie większej nudy niż
    panienka siląca się na coś i udająca coś.

    > Nie sadze by katolicy wchodzili na erotyczne liveshowy, poniewaz zabrania im
    > to religia..."nie patrz pozadliwie na inna kobiete"... tak wiec pomysl synu o

    No patrz! To zgubione 11 przykazanie, czy 8,5 ??

    > Aha... masturbacja tez jest podobno grzechem wsrod katolikow :)

    Nie jest. Jest "czynem moralnie nieuporządkowanym".
    Jak już chcesz publicznie brylować to najpierw poducz się trochę.

    > Jakie zlodziejstwo ? Klient placi i klient dostaje to co chce,
    > czyli sex i erotyke.

    Po polsku pisze się "seks" i proponuję sprawdzić słowo "erotyka".

    > Ty jestes zlodziejem gdyz sluchasz zapewne kradzionych mp3 i sciagasz
    > kradzione zdjecia porno z grup dyskusyjnych.

    Najpierw musiałby je ukraść.
    Samo oglądanie i słuchanie nie czyni go złodziejem.
    Polecam sprawdzenie słowa "złodziej".

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm