    From: "Shepa" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Tue, 18 Feb 2003 17:18:39 +0100

    Cyngiel a na cholere patrzec na te szmaty co je tam umieszczacie za 3-4 zl
    na min skoro mozna je sobie poogladac od wielu lat za darmo na grupach
    dyskusyjnych i to duuuzo lepsze? Do tego te Wasze szmaty sa takiej jakosci
    jak Wasze mozgi, czyli zadnej. Dres pogania dresem, a poniewaz nie ma mozgu
    cwaniakuje i wiadomo ze tylko na kurwach potrafi zarobic. Co prawda co
    niektorzy koncza jakies szkolki w dupencjach, ale jak zwykle smiecia ciagnie
    do smrodu i zmiast przynosic ojczyznie chluby to namawia innych do grzechu w
    naszym katolickim od 1000 lat kraju i pierdoli mi od dialerach co to sie
    same nie instaluja.
    Do prokuratury z takimi praktykami, a wszystkie polaczenia z 0700 powinny
    byc kwestionowane. Nie zyglabys mi tu smieciu tymi idiotycznymi argumentami,
    gdyby plansze informacyjne byly w sposob uczciwy przedstawiane. Duza czesc
    uzytkownikow od niedawna ma net w domu i nie wie ze zlodzieje moga go dopasc
    w bialy dzien lub w nocy przed jego komputerem i to we wspoludziale z TPSA.
    Do prokuratury z tym zlodziejstwem...
    Shepa

    http://www.gazeta.pl/usenet/