  • 191. Data: 2003-02-20 21:46:44
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b335rn$lt$1@news.onet.pl...

    > tak

    > to jak np nazwiesz człowieka, który w artykule w regionalnej gazecie
    > pisze "niebezpieczny program, który dzowni na wyspy Bahama nawet gdy
    > masz wyłączony komputer". Przeanalizuj ten cytat (autentyczny zresztą) i
    > odpowiedz, czy to nie jest debil?
    Dziennikarze nie znajacy za bardzo tematu moga popelniac bledy, przeinaczac
    i wiem to z wlasnego doswiadczenia, ale pewnie chodzilo o to ze dany
    uzytkownik nie siedzi przed kompem, a program dialer ma timer lub wykrywa
    moment w ktorym komputer jest bezczynny - tzn uzytkownik nie dotyka
    klawiatury a on inicuje polaczenie. Moze tak byc? Moze:-)
    Shepa

  • 192. Data: 2003-02-20 21:53:34
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > "Łącząc sie oświadczasz, że zapoznałeś sie z niniejszym regulaminem (...)"

    Kuzwa bolek, daj juz spokoj, bo az mi sie pisac nie chce. Mozna sie polaczyc
    i nie zapoznac z regulaminem, bo regulamin jest "ukryty". Jesli wyskakuje Ci
    na pulpit i wyraznie jest napisane czarno na bialym o co biega, a potem jest
    "zgadzam sie", a nastepnie "jestes pewien" i ostatecznie np "na pewno? bo to
    sie = bedzie Cie to kosztowac np 4 zl na min" to nie ma sprawy Bolus, masz
    prawo chlac piwsko z tak zarobionych pieniedzy.
    Bolusie zamiast tu tracic czas zastanowcie sie jak to zrobic uczciwie i nie
    bedzie szarpaniny.
    No i niech mi tu ktorys Bolus odpowie, czy jesli ustawia Bolusie w swoich
    dialerach 3 stopniowe informowanie uzytkownika o skutkach takiego polaczenia
    to czy spodziewaja sie spadku obrotow i dlaczego tak:-)?
    Shepa

  • 193. Data: 2003-02-21 05:42:34
    Od: "Gnat" <g...@m...com>

> [...]
    polaczenia
    > to czy spodziewaja sie spadku obrotow i dlaczego tak:-)?

    Niektórym jak widać przydałoby się 3stopniowe uzupełnianie łba czymś co się
    mózg nazywa.

    --
    Gnat

  • 194. Data: 2003-02-21 08:19:54
    Od: t...@w...pdi.net

    Shepa <s...@w...pl> wrote:

    > Kuzwa bolek, daj juz spokoj, bo az mi sie pisac nie chce. Mozna sie polaczyc
    > i nie zapoznac z regulaminem, bo regulamin jest "ukryty".

    Mysle, ze jest dostepny. Dl kogos kto chce sie z nim zapoznac. Ale, mysle,
    ze poki co cale te dialerki to zerowanie na ludzkich bledach - nie wygladaja
    te pieniadze na zarobione uczciwie :-( Tak jak male literki w umowach, czy
    systemy argentynskie oferowane jako kredyty na wspanialych warunkach. Mi nie
    chodzi teraz o uczciwosc w sensie prawnym. Te dialerki to po prostu kolejny
    sposob wkrecania ludzi. Dziwie sie, ze TPSA godzi sie w tym wkrecaniu brac
    udzial. Co z tego, ze cos jest LEGALNE skoro jest NIEETYCZNE.

    Tak przy okazji - dlaczego informacji o kosztach polaczenia nie ma tam gdzie
    uzytkownik zgadza sie na nie i to co najmniej literami tej samej wielkosci?

    > Shepa

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 195. Data: 2003-02-21 08:47:31
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Zgadza się - mogą być. I to na Waszych barkach spoczywa by przez
    nieświadomie
    > nie korzystali z serwisu.
    >
    > Choć skala tego procederu wyraźnie pokazuje, że nie tylko cymbały
    nabierają
    > się na Wasze oszukańcze metody.

    nie mow areczku na wasze bo ja z dialerami nie mam nic wspolnego - poza tym
    ze jeszcze nigdy nie dalem sie na to nabrac.
    to ze uzytkownik jest debil i nie wie jak sie poslugiwac to jest ewidentnie
    jego wina - i do uswiadomienia ci tego daze.
    a to ze ktos przeleci przez wszystko (zaakceptuje) - bo na koncu tej sciezki
    jest gola dupa - to jest jego problem. tak jak juz napisalem - ja tez bym
    chcial sobie poogladac wszystko za frajer.

    a ty nie rob ludziom nadziei ze jest inaczej - bo tylko sie osmieszasz.

    Albercik

  • 196. Data: 2003-02-21 09:11:17
    Od: t...@w...pdi.net

    marecki <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > wlasciciele zarowno auta jak i powmioszczenia nie wiedza co ty w nim masz. a
    > wg twojej teori oni tez "powinni byc rozstrzelani" :)

    Alez TPSA doskonale wie, ze 0-700 sluzy do naciagania ludzi tylko guzik ich
    to obchodzi. Dopoki tego naciagania nie mozna scignac prawnie dopoty TPSA
    bedzie wylewac krokodyle lzy nad nieswiadomymi uzytkownikami i wyciagac od
    nich ostatnie pieniadze. Im sie po prostu wydaje, ze firma nie musi dzialac
    etycznie, ze wystarczy ze dziala zgodnie z prawem.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszcznynski
    (...)

  • 197. Data: 2003-02-21 09:15:04
    Od: t...@w...pdi.net

    Albercik <l...@w...pl> wrote:

    > a ty nie rob ludziom nadziei ze jest inaczej - bo tylko sie osmieszasz.

    Ci ktorzy juz "wpadli" musza zaplacic, jak nie sami to z pomoca komornika.
    Ale dziwi mnie, ze TPSA nie blokuje "siedemsetek" domyslnie godzac sie, ze w
    sidla naciagaczy beda wpadali nastepni.

    I to wcale nie musza byc DEBILE - to, ze na koncu sciezki jest "gola dupa"
    nie zmienia faktu, ze rownie dobrze moze to byc "dobra praca" albo "super
    kredyt". Tak wlasnie dzialaja naciagacze a firmy "dialerkowe" wlasnie takimi
    naciagaczami sa. Niestety nie mozna im dolozyc prawnie :-(

    > Albercik

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 198. Data: 2003-02-21 11:28:49
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    takimi
    > naciagaczami sa. Niestety nie mozna im dolozyc prawnie :-(

    Z takimi dialerkami to sie jeszcze nie spotkalem - ale mysle ze wielu osobom
    podsunales niezly pomysl.
    Dla mnie kazde uzycie dialerka - jet oznaka bezmyslnosci - chyba ze ktos
    robi to swiadomie, ewidentnie na stronach na ktorych sa oferty pracy
    (normalne - nie agencji towarzyskich) nie ma szansy natknac sie na dialer.

    Dla mnie sprawa jest oczywista - kazdy uzytkownik powinien ponosic
    konsekwencje swoich czynow. Bo niby dlaczego tpsa ma odpowiadac za wirusy
    przesylane za posrednictwem ich lacza? A dialerek dla mnie to jest taki
    wirus z regulaminem - krotszym lub dluzszym. Wirusek - ktorego na dodatek na
    wlasne zyczenie ludzie sobie instaluja - i wlasnie dlatego powinni za to
    placic.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 199. Data: 2003-02-21 12:22:26
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3331i$nbj$1@news.onet.pl...

    > zobacz: http://scream.civ.pl/regulamin.gif
    > specjalnie dla Ciebie zakreśliłem czerwonym prostokątem

    Specjalnie pokazalem "czlowiekowi" o ktorym nie mam podstaw sadzic iz jest
    debilem.
    byl zdumiony, gdy dowiedzial sie ze naciskajac okienko z napisem ze ma 18
    lat pod napisem ze tu jest regulamin
    spowoduje zainstalowanie programu, ktory polaczy go pod platny numer za 5
    PLN/min...

    Strone pokazalem i w pomniejszeniu (cala na pol ekranu) i w powiekzeniu (nie
    miescis sie cala na ekranie)

    Boguslaw

  • 200. Data: 2003-02-21 12:27:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b32tj1$9v0$1@news.onet.pl...

    > "Łącząc sie oświadczasz, że zapoznałeś sie z niniejszym regulaminem (...)"

    Popierwsze na przestawionej przez pana stronie nic takiego nie ma, po drugie
    jest WIELE przypadkow "uniewazniajace" praktyki typu
    "otwierajac pudelko osiwadczasz, ze zgadzasz sie na postanowienia",
    lub osiwadczam, ze bede czytal wywieszone na scianie regulaminy....

    Ponadto jest coraz wiecej ustaw ZABRANIAJACYCH podobnych praktyk
    (sami podlozyliscie sie podajac zaprzyklad kredyty).

    Mysle, ze uwazajacy sie za okrzywdzonych mogliby sprobowac
    postarac sie o wpisanie do rejestru "niedozowlonych" postanowien
    tego typu w "umowach wg wzorca" i uznanie to za umowe wg wzorca..

    Boguslaw