  • 11. Data: 2004-02-17 23:52:03
    Temat: Re: Seks a prawo - ?
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c0tdeo$4oe$1@topaz.icpnet.pl...
    > [ciach]

    dziekuje Dorotko :)

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741
    "Life is brutal, full of zasadzkas and sometimes you get kopas w dupas"

  • 12. Data: 2004-02-18 02:41:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    "poilkj" <l...@d...invalid> niebacznie popelnil

    > Ja bym jeszcze na waszym miejscu jakieś szkoły pokończył,
    > Minimum wymagane, to miesiączki u dziewczyny,
    Może jednak stań na ich miejscu i do/wy/za/kończ te szkoły,
    bo jak się wydaje, Twoja wiedza w tym zakresie wymaga pilnego
    uzupełnienia.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2004-02-18 02:51:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@d...invalid news:c0tcpa$h15$1@inews.gazeta.pl

    > Jak uprowadzisz dziewczę poniżej 15 lat to cię będą szukać z urzędu,
    > powyżej nie.

    Mi sie wydawalo ze uprowadzenie kogokolwiek bedzie scigane z uzedu, oraz
    przy czynnym udziale jednostek specjalnych / GROM czy innego AT ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-02-21 07:56:53
    Od: "rejmi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Moj znajomy, osoba dorosla, tzn. pelnoletnia :) zapoznal jaksi czas temu
    > dziewczyne ktora ma 17 lat :)

    sprawa jest jasna... seks z nieletniimi - w przypadku gdy osoba - opiekun
    prawny lub rodzic nieletniej wnosi oskarzenie sprawe przegrywasz

  • 15. Data: 2004-02-21 10:28:53
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    rejmi wrote:
    > sprawa jest jasna... seks z nieletniimi - w przypadku gdy osoba - opiekun
    > prawny lub rodzic nieletniej wnosi oskarzenie sprawe przegrywasz

    jaką sprawę?

    KG

  • 16. Data: 2004-02-21 11:35:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Alan rzecze:
    > podczas wspolnej dyskusji wywiazala sie polemika czy prawo reguluje jakos
    > konkretnie wiek w ktorym mozna wspolzyc seksulanie? Dokladnie mam na mysli
    > czy groza jakeis konsekwencje prawne (procz tego ze mozna stac sie ojcem) ze

    W Polsce jak skończyła 15 lat to już wychodzi spod kurateli prokuratora.

    Arek
    pozdrawiam

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 17. Data: 2004-02-21 15:54:25
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "rejmi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy> napisał w wiadomości
    >
    > sprawa jest jasna... seks z nieletniimi - w przypadku gdy osoba - opiekun
    > prawny lub rodzic nieletniej wnosi oskarzenie sprawe przegrywasz

    ale jka ma mniej niz 15 lat - prawda?

  • 18. Data: 2004-02-21 20:11:00
    Od: "rejmi" <r...@p...onet.pl>

    > ale jka ma mniej niz 15 lat - prawda?

    jak niema ukonczonych 15 lat to ze tak powiem z urzedu jestes "scigany" a do
    osiagniecia pelnoletnosci tylko na podstawie wniesionego oskarzenia czy jak
    to tam sie nazywa

    czyli albo ona idzie si poskarzyc albo opiekunowie prawni

  • 19. Data: 2004-02-21 20:11:10
    Od: "rejmi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > jaką sprawę?