  • 1. Data: 2004-02-17 15:23:48
    Temat: Moje dane osobowe i moich wszystkich sasiadow
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Pewnikiem do Waszych rak tez trafila taka ksiazeczka, ktora to swego czasu
    dostalem od spoldzielni
    z danymi adresowymi prawie wszystkich mieszkancow z okolicy w ktorej
    mieszkam...
    Juz nie pamietam o co chodzilo, czemu spoldzielnia to rozsylala... Byla tam
    wielka tabela
    na temat mieszkan zajmowanych przez lokatorow w/w spoldzielni...
    Czy takie postepowanie nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych?
    Na cholere spoldzielnia udostepnia moj adres i dane na temat mojego
    mieszkania az tylu mieszkancom?
    Czy ten postepek obejmuje jakas osobna ustawa, na mocy ktorej spoldzielnia
    ma takie prawo?
    Prawo poinformowania wszystich mieszkancow kto zajmuje jaki lokal itp.?

    pozdro

  • 2. Data: 2004-02-17 15:33:39
    Temat: Re: Moje dane osobowe i moich wszystkich sasiadow
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Bogdan iBogdan wrote:
> [...]
    > dostalem od spoldzielni
    > z danymi adresowymi prawie wszystkich mieszkancow z okolicy w ktorej

    Nie, nie trafiła. takie dane nie mogą być publikowane bez zgody
    mieszkańców. Rejestr członków jest jawny, ale do wglądu.
    Piotr

    > Juz nie pamietam o co chodzilo, czemu spoldzielnia to rozsylala... Byla tam
    > wielka tabela
    > na temat mieszkan zajmowanych przez lokatorow w/w spoldzielni...

    Może chodzi o ustanowienie odrębnej własności lokali?

    > Czy takie postepowanie nie lamie ustawy o ochronie danych osobowych?

    Chyba łamie. Uchwała w ww. sprawie powinna być udostępniona do wglądu, a
    nie rozsyłana.

    Piotr

  • 3. Data: 2004-02-17 15:43:29
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > Chyba łamie. Uchwała w ww. sprawie powinna być udostępniona do wglądu, a
    > nie rozsyłana.

    zgadza sie chodzilo o ustanowienie odrębnej własności lokali
    najpierw przyslo pismo ze jest do wgladu, a potem wszyscy ja otrzymalismy do
    domku...