  • 1. Data: 2004-02-17 15:13:11
    Temat: chce ktos?
    Od: <k...@g...pl>

    Witam
    Studiujac robilem sobie male archiwum, teraz jest mi to juz niepotrzebne,
    ale szkoda mi wyrzucac.
    Moze sie komus przyda, oddam w dobre rece za symboliczna oplate. (zeby bylo
    na dobre piwo ;-)

    Zebralem na 1cd nastepujace rzeczy:
    GAZETA PRAWNA - FIRMA 2004 PRZEPISY,KOMENTARZE,PORADY
    GAZETA PRAWNA - PODATKI 2003-2004
    GAZETA PRAWNA - PORADY PRAWNE Z ZAKRESU PRAWA PRACY I UBEZPIEN
    GAZETA PRAWNA - PRAWO NA CODZIEN - UMOWY I FORMULARZE POTRZEBNE
    GAZETA PRAWNA - PRAWO NA CODZIEN 70 PORADNIKÓW DLA CAŁEJ RODZINY
    RZECZPOSPOLITA - ENCYKLOPEDIA PRAWNA
    RZECZPOSPOLITA - KODEKS PRACY 1.01.2004
    RZECZPOSPOLITA - PODATKI OD OSOB FIZYCZNYCH I PRAWNYCH 2003-2004

    Mam tez gazetki do tego, w sumie tez moge dorzucic ;)

    Jak ktos zainteresowany to zapraszam (kto pierwszy ten lepszy!)

    Pozdrawiam
    kwaitek