  • 1. Data: 2004-10-11 19:34:56
    Temat: Sedzia we wlasnej sprawie
    Od: d...@w...sobie.to

    Sedzia Sadu Rejonowego sadzil we wlasnej sprawie,
    bedac z mocy prawa wylaczonym.
    Nie musze dodawac, ze zdecydowal o swojej niewinnosci :)

    Sad Okregowy zniosl skutki tego postepowania, dzialajac
    z urzedu, bo sie lipy dopatrzyl.

    Sedzia sam zdecydowal o tym, ze bedzie sadzil we wlasnej sprawie
    (akurat tak wyszlo). Zastanawiam sie czy czasem to zdarzenie
    nie powinno pociagac dalej idacych skutkow, bo dotad sedzia ma sie
    dobrze.

    Co wy na to?

    D.

    ps. from mam dobre - nie wycinac!

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    5. Every time you see your roommate yell, "You son of a..." and kick

  • 2. Data: 2004-10-11 20:03:30
    Temat: Re: Sedzia we wlasnej sprawie
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik :

> [...]
    > (akurat tak wyszlo). Zastanawiam sie czy czasem to zdarzenie
    > nie powinno pociagac dalej idacych skutkow, bo dotad sedzia ma sie

    Czy można prosić o szczegóły zdarzenia, gdzie, w jakiej sprawie itp. ?

    Marek

  • 3. Data: 2004-10-11 20:57:40
    Od: d...@w...sobie.to

    Marek <m...@i...pl> wrote:

    > Czy można prosić o szczegóły zdarzenia, gdzie, w jakiej sprawie itp. ?

    Mozna, a na ile szczegolowo?
    Moge nawet pokazac papiery :)
    Sad Rejonowy dla Warszawy Pragi, X Wydział Pracy.
    Zajscie chyba z kwietnia tego roku.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    16. Buy a Jack-In-The-Box. Every day, turn the handle until the clown

  • 4. Data: 2004-10-11 21:38:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Użytkownik <d...@w...sobie.to> w poscie
    news:ckes44$14v$1@sklad.atcom.net.pl napisal, co nastepuje:

    > Sad Rejonowy dla Warszawy Pragi, X Wydział Pracy.

    A jakaz to sedzia mogl miec wlasna sprawe z prawa pracy ???

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-10-11 21:44:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SDD wrote:
    > A jakaz to sedzia mogl miec wlasna sprawe z prawa pracy ???

    od urodzenia przecież nim nie był

    KG

  • 6. Data: 2004-10-11 21:51:59
    Od: d...@w...sobie.to

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:
    > Uzytkownik Użytkownik <d...@w...sobie.to> w poscie

    > A jakaz to sedzia mogl miec wlasna sprawe z prawa pracy ???

    No mogl :)
    To byl tryb art 399 KPC, a sedzia byl wylaczony na podstawie art 413 KPC.
    Wyznaczyl jednak sam siebie i rozpatrzyl jednoosobowo, nie znajdujac
    nieprawidlowosci w swoim wczesniejszym dzialaniu.
    I zeby nie instancja wyzej, to by tak zostalo. Prezes XP najpierw byl
    zaskoczony calym zajsciem i upieral sie, ze to nie jest mozliwe. Jak
    przeczytal akta, to nabral wody w usta i woli sie nie odzywac w tej
    sprawie.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    21. If your roommate comes home after midnight, hit him/her on the head

  • 7. Data: 2004-10-12 05:29:42
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik d...@w...sobie.to napisał(a) w wiadomości

    > Mozna, a na ile szczegolowo?
    > Moge nawet pokazac papiery :)
    > Sad Rejonowy dla Warszawy Pragi, X Wydział Pracy.
    > Zajscie chyba z kwietnia tego roku.

    A od kiedy to sądy pracy orzekają o winie lub o braku winy ??

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-10-12 08:02:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 19:34:56 +0000 (UTC), <d...@w...sobie.to>
    napisał:

> [...]
    > (akurat tak wyszlo). Zastanawiam sie czy czasem to zdarzenie
    > nie powinno pociagac dalej idacych skutkow, bo dotad sedzia ma sie

    Sprecyzuj "we własnej sprawie" oraz "niewinności". Bo z całym szacunkiem
    nie mógł jednocześnie siedzieć za stołem i na ławie oskarzonych.

    --
    Falkenstein

  • 9. Data: 2004-10-12 08:06:29
    Od: d...@w...sobie.to

    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> wrote:

    > Sprecyzuj "we własnej sprawie" oraz "niewinności". Bo z całym szacunkiem
    > nie mógł jednocześnie siedzieć za stołem i na ławie oskarzonych.

    Jak juz napisalem - art 399 KPC.

    D.

  • 10. Data: 2004-10-12 15:37:18
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik

> [...]
    > Wyznaczyl jednak sam siebie i rozpatrzyl jednoosobowo, nie znajdujac
    > nieprawidlowosci w swoim wczesniejszym dzialaniu.

    Tzn. że orzekał sędzia wyłączony ze sprawy ? Czyli nie był stroną tego
    postępowania ?

    Marek