  • 1. Data: 2004-10-11 15:06:29
    Temat: właściwość Sądu w sprawie ERA TAkTAK
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    W związku z kolejną totalną ignorancją TPC (ERA) i nie załatwienia
    reklamacji TAKTAKa zamierzam wystąpić na drogę sądową. Nie chodzi mi tu o
    kwotę reklamacji (stosunkowo mała kwota), ale o sam fakt traktowania
    klienta.
    Moje pytanie jest do jakiego sądu mam skierować pozew (taki uproszczony)?
    Siedziba Spółki PTC (ERA) jest w Warszawie, moje miejsce zamieszkania
    (zameldowanie czasowe) jest we Wrocławiu a zameldowanie na pobyt stały w
    Kielcach, miejsce świadczenia usługi -POLSKA!
    Jakby ktoś wiedział i dodatkowo podał przepisy w tym zakresie to bede
    wdzieczny.

    Pozdrawiam
    JerzyR

  • 2. Data: 2004-10-11 16:44:23
    Temat: Re: właściwość Sądu w sprawie ERA TAkTAK
    Od: "Janusz P." <j...@p...pl>

    Przeczytaj w umowie.... No ale takiej nie posiadasz, więc zapewne pozostaje
    siedziba firmy. Zresztą Ty nie musisz znać się na rejonizacji złóż w
    dowolnym sądzie, a on ma obowiązek przekazania sprawy zgodnie z
    właściwością.Powodzenia.

  • 3. Data: 2004-10-11 19:20:18
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > siedziba firmy. Zresztą Ty nie musisz znać się na rejonizacji złóż w
    > dowolnym sądzie, a on ma obowiązek przekazania sprawy zgodnie z
    > właściwością.Powodzenia.

    ale to ma być sąd cywilny?
    Moze ktos wie gdzie jest taki we Wrocławiu?
    Ile wynosi "wpisowe" czy jak to sie nazywa?

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-10-13 06:59:00
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    kradli Ci kase z konta ?? Mojej kobitce zniknelo na 2 kartach lacznie 20zl
    ale dalismy sobie spokoj.

  • 5. Data: 2004-10-13 08:33:38
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Ile wynosi "wpisowe" czy jak to sie nazywa?

    Zapewne 30zł (dokładniej: 8% sumy wartości sporu, ale nie mniej jak 30zł).

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 6. Data: 2004-10-13 08:40:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    JerzyR wrote:
    > ale to ma być sąd cywilny?
    > Moze ktos wie gdzie jest taki we Wrocławiu?

    kilka ich jest...
    www.ms.gov.pl

    KG

  • 7. Data: 2004-10-13 09:27:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    --
    > kradli Ci kase z konta ?? Mojej kobitce zniknelo na 2 kartach lacznie
    20zl
    > ale dalismy sobie spokoj.

    pol milona innych abonentow tez sobie dala spokoj a oni zyskali tym samym
    okolo 10 mln,
    nadal uwazasz ze nie warto?

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z