  • 1. Data: 2004-10-11 19:24:03
    Temat: Umowa zabezpieczajaca, pilne
    Od: Kazimierz Wysocki<w...@g...dk>

    Wnet odbedzie sie przetarg na sprzedaz gruntu. Ja nie zdaze
    zgromadzic dokumentow. Moj znajomy ma wszystkie w komplecie i
    proponuje kupic na siebie za moje pieniadze i jakos mi to
    przekazac/zagwarantowac przy pomocy np. notariusza. Czy jest
    mozliwa umowa np. notarialna zabezpieczajaca w jakis sposob moje
    interesy - czyli uniemozliwienie zagarniecia moich pieniedzy oraz
    nabytej za moje pieniadze ziemi przez znajomego? Jak to zrobic?
    Prosze o porade mozliwie szybko, gdyz musze wplacic to wadium do
    konica tygodnia. Co robic?
    Kazimierz Wysocki, rolnik bez ziemi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info