  • 1. Data: 2004-10-11 20:22:14
    Temat: dlugi meza po rozwodzie
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,
    dzis dowiedzialam sie, iz moj byly maz podal adwokatowi swojego wierzyciela
    moj adres zamieszkania. Jego dlugi wzgledem wierzyciela powstaly w czasie
    trwania naszego malzenstwa z tytulu prowadzonej przez meza dzialalnosci
    gospodarczej. W czasie calego malzenstwa nie mielismy rozdzielnosci
    majatkowej. Mam wiec pytanie: co teraz prawnicy czy komornik moga zrobic by
    odzyskac dlug?? czy maja prawo egzekwowac go ode mnie - jesli tak to w
    calosci czy jakies czesci? Jak takie postepowanie wobec mnie moze wygladac -
    czego i jak szybko moge sie spodziewac z tego tytulu?? Bardzo prosze o
    rzetelne informacje w miare mozliwosci z podaniem aktow prawnych, ktore
    moglyby mi jakkolwiek pomoc wybrnac z tej sytuacji.
    Z gory bardzo bardzo dziekuje

    ---
    pozdrawiam
    MZG