  • 1. Data: 2004-10-11 15:44:19
    Temat: dowod rej. [samochod]
    Od: "CR" <n...@a...pl>

    Witam.
    Dzisiaj w odddziale komunikacji znajomy byl rejestrowac samochod.
    Wydano mu jedynie jakis swistek a nie dowod tymczasowy.
    Dodatkowo urzednik powiedzial, ze nie moze jezdzic przed odbiorem
    dowodu rej. tymczasowego.

    Nie wiem co to za swistek - chyba jakies pokwitowanie, ale
    na pewno jest marka wlasciciela, samochod wyszczegolniony
    pieczatka urzedu itp...

    I pytanie:
    czy urzednik w wydz komunikacyjnym moze cos takiego zrobic?
    bo slyszalem, ze dowod tymczasowy [1miesiac] wydaja od reki.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-10-11 16:42:00
    Temat: Re: dowod rej. [samochod]
    Od: "Janusz P." <j...@p...pl>

    Zapewne wydał zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji pojazdów.Skoro złożony
    został wniosek o rejestrację,to urzędnik nie miał prawa tak uczynić.Należy
    zwrócić się na piśmie żądając pisemnego wyjaśnienia takiego postępowania.
    Zresztą pojazd był potrzebny do pracy zarobkowej np. w firmie, więc
    odszkodowanie poniesie urząd rejestrujący. Ręczę,że sprawa rudszy w
    ekspresowym tempie. No chyba, że zgłaszjący się do rejestracji przedłożył
    lewe papiery, a to wtedy współczuję....