  • 171. Data: 2005-08-16 16:02:03
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli Twoim zdaniem posiadanie plików mp3 i divX, które nie zostały
    > nagrane z płyty którą sobie kupiłeś z pięknym hologramem, a tylko pobrałeś
    > z sieci jest legalne? Obawiam się że nie. Przecież to jest zwykła
    > kradież.

    jest to kradziez ale nie przewidziana w kodeksie karnym, poki co moze Cie
    scigac (cywilnie) osoba ktora
    m,a prawo "rozporządzac" tymi dzielami

    Tylko nie pisz o wysokich cenach i tym podobnych
    > rzeczach oryginalnych płyt. A co do zabierania sprzętu, to jest to jakby
    > zabezpieczenie dla nich że zapłacisz ewentualną karę.

    jakbys raczyl przeczytac caly watek to bys wiedzial jakie jest moje zdanie
    na ten temat

  • 172. Data: 2005-08-16 16:03:56
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Znaczy się Wirtualna Polska promuje złodziejstwo udostępniając do
    > pobrani pliki na http://mp3.wp.pl ?
    No nie, ale na wp.pl jest wyraźnie napisane że te pliki są legalne.
    Pozdrawiam
    M.G.

  • 173. Data: 2005-08-16 16:04:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale skoro nie awanturuje się o kod czy jakiś inny klucz, to mam podstawy
    > przypuszczać, że został udostępniony do 'wolnej dystrybucji'.

    no to moze inaczej,
    czy na motocyklu pozostawionym na ulicy musze napisac ze nikomu nie wolno go
    zabierac bo jest moja wlasnoscia
    bys poniosl odpowiedzialnosc gdyby Cie raczki zaswedziały?

    P.

  • 174. Data: 2005-08-16 16:06:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Gibas wrote:

    > No nie, ale na wp.pl jest wyraźnie napisane że te pliki są legalne.

    Ale nie mam oryginalnej płytki z hologramem, której się domagasz.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 175. Data: 2005-08-16 16:07:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > no to moze inaczej,
    > czy na motocyklu pozostawionym na ulicy musze napisac ze nikomu nie wolno go
    > zabierac bo jest moja wlasnoscia
    > bys poniosl odpowiedzialnosc gdyby Cie raczki zaswedziały?

    Motocykle mają taki wynalazek, co to się stacyjka nazywa.

  • 176. Data: 2005-08-16 16:08:49
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Większość nie oznacza wszystkiego.
    Wystarczy Windows, ewentualnie inny komercyjny system operacyjny
    np.MacOS, AmigaOS który nie pochodzi z legalnego źródła. Nie mówiąc już
    o grach.

    > Uprawnień root'a mu nie dam, więc się mogą bawić ;)
    No właśnie , ale czy nie musiałbyś udostępnić haseł do innych kont?
    Pozdrawiam
    M.G.

  • 177. Data: 2005-08-16 16:26:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Motocykle mają taki wynalazek, co to się stacyjka nazywa.

    akurat to nie stanowi problemu

    P.

  • 178. Data: 2005-08-16 16:33:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ddt43c$5f4$1@inews.gazeta.pl...

    > akurat to nie stanowi problemu

    ale dobra niech Ci bedzie .....

    zostawiam na chodniku motorynke , nie przypinam zadnym lancuchem.

    P.

  • 179. Data: 2005-08-16 16:36:05
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Ale nie mam oryginalnej płytki z hologramem, której się domagasz.
    No dobra, ale może te pliki z wp.pl mają gdzieś w nagłówku czy w innym
    miejscu (nie wiem nie znam się na tym) zapisane że pochodzą właśnie z
    tego źródła. Na mój rozum to powinny mieć, bo jak niby udowodnić że
    kupiło się muzykę np. w iTunes?
    Pozdrawiam
    M.G.

  • 180. Data: 2005-08-16 16:44:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Gibas wrote:

    > Wystarczy Windows, ewentualnie inny komercyjny system operacyjny
    > np.MacOS, AmigaOS który nie pochodzi z legalnego źródła. Nie mówiąc już
    > o grach.

    Gry rzadko kiedy domagają się haseł.

    > No właśnie , ale czy nie musiałbyś udostępnić haseł do innych kont?

    Nie muszę ich znać. To po pierwsze.

    Po drugie nie pozwolę, żeby nieznany mi program miał pełne prawa
    _zapisu_ w moim komputerze. Czytać sobie może (oczywiście też z
    wyjątkiem np. plików z indywidualnymi hasłami, nawet kodowanymi).