  • 181. Data: 2005-08-16 16:50:40
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Gibas wrote:

    > No dobra, ale może te pliki z wp.pl mają gdzieś w nagłówku czy w innym
    > miejscu (nie wiem nie znam się na tym) zapisane że pochodzą właśnie z

    No właśnie, nie znasz się. I nie mają.

    > tego źródła. Na mój rozum to powinny mieć, bo jak niby udowodnić że
    > kupiło się muzykę np. w iTunes?

    A czy musisz jakoś udowodnić, że np. zegarek, który masz na ręku, gdzieś
    kupiłeś?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 182. Data: 2005-08-16 17:34:44
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jakby było mnie stać na prawnika... ;->

    Wiesz, ja mysle, ze wydatek na prawnika to niewielka czesc tego, co mzoe
    cie kosztowac posadzenie o paserstwo w trybie "bo tak". ;) "bo nie
    udowodniles, ze jestes niewinny, to masz..."

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 183. Data: 2005-08-16 17:37:02
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Marcin Gibas wrote:

    > No dobra, ale może te pliki z wp.pl mają gdzieś w nagłówku czy w innym
    > miejscu (nie wiem nie znam się na tym) zapisane że pochodzą właśnie z
    > tego źródła.

    Wlasnie sprawdzilem. Nie maja nic. Nawet czesto copyrightu.

  • 184. Data: 2005-08-16 18:00:37
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl>

    mariposa doux napisał(a):
    > Wlasnie sprawdzilem. Nie maja nic. Nawet czesto copyrightu.
    To poddaję się. Nic w takim razie nie jażę.
    Pozdrawiam
    M.G.

  • 185. Data: 2005-08-16 18:19:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Marcin Gibas wrote:

    > To poddaję się. Nic w takim razie nie jażę.

    Ja ci wyjasnie - presja monopolistow i potentatow. Wygrywaja ci, ktorych
    stac na wieksze dzialy prawne i lepszych prawnikow. O to chodzi.
    Gigantyczne naklady na zabezpieczenia antypirackie, pokazowe akcje,
    zamiast obnizki cen. A kazdy wie, ze po obnizeniu akcyzy na alkohol
    budzet naszego panstwa zaczal sie bogacic bo byly wieksze wplywy.

    Sam widze, ze zmniejszenie cen wplywa na zwiekszenie konsumpcji dobr.
    Kiedys - gry byly po koszmarnych cenach. Nie kupowalem wcale badz gralem
    na piratach. Od kilku lat ceny systematycznie spadaja. A mnie dzieki
    temu stac na kupno 2-3 tytulow miesiecznie. Moze nie najnowszych, ale
    zawsze to 2-3 tytuly. I to za polowe ceny tego, co kiedys kosztowala
    nowa jedna gra.

    Wiec jest powrownanie - kiedys nie kupowalem, obecnie kupuje i wydaje
    kase.

    Podobniez z filmami DVD. Nie dam 90 zlotych za plyte. Ale po 25-30
    potrafie kupic po kilka.

    Na obnizce cen skorzystaliby wszyscy, a najbardziej koncerny...

    iTunes juz to pokazuja...

  • 186. Data: 2005-08-16 18:41:42
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 16 Aug 2005 15:05:57 +0200, *Przemek R...*
    <news:ddsobk$g1c$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > nie badz bezczelna dziewczynko:
    > pewnie nei wiesz co z powyzszym zrobic wiec pozwole sobie zacytowac:

    > "Nie napisałam przecież , że ja ściągam i jestem zwolenniczką, ale jak mi
    > się
    > "po drodze" napatoczy jakaś fajna piosenka, to dlaczego mam nie ściągnąć i
    > nie posłuchać? Internet jest dla ludzi, prawda? ( a nie tylko dla ludzia
    > takiego jak np. pani Waniek)"

    Strasznie masz zakutą główkę. Przeczytaj jeszcze raz uważnie.

    Chodziło mi o to co by było gdybym ściągnęła, no i że internet jest dla
    ludzi.
    Nie można wszystkich ludzi szufladkować w/g siebie. Trzeba trochę pomyśleć,
    trzeba nauczyć się rozróżniania ironii od faktów.

    --
    Kaja

  • 187. Data: 2005-08-16 19:07:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 16 Aug 2005 18:36:05 +0200,
    Marcin Gibas <m...@g...pl> screamed:
    > No dobra, ale może te pliki z wp.pl mają gdzieś w nagłówku czy w innym
    > miejscu (nie wiem nie znam się na tym) zapisane że pochodzą właśnie z
    > tego źródła.

    Mogą jedynie w ID3 tagach. Ale te można sobie dowolnie nadpisać/zapisać
    itepe.

    > Na mój rozum to powinny mieć, bo jak niby udowodnić że
    > kupiło się muzykę np. w iTunes?

    Tamte pliki są zabezpieczone DRMem i przynajmniej teoretycznie
    skopiowanie pliku z jednego komputera na drugi nic Ci nie da -
    - nie odtworzysz go.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 21:06:22 user up 10705 days, 9:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Hi! I'm a shareware signature! Send $5 if you use me!

  • 188. Data: 2005-08-16 19:22:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > akurat to nie stanowi problemu

    Wiesz, wyważenie drzwi też nie stanowi problemu. Ale jesli drzwi są
    otwarte, to nie jesteś włamywaczem jak wejdziesz.

  • 189. Data: 2005-08-16 19:27:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > ale dobra niech Ci bedzie .....
    >
    > zostawiam na chodniku motorynke , nie przypinam zadnym lancuchem.

    Gdybyśmy żyli w kraju, w którym zdarzają się pojazdy do publicznego
    użytku - twoja analogia miałaby odrobinę sensu.

  • 190. Data: 2005-08-16 19:32:12
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 16 Aug 2005 20:19:39 +0200, *mariposa doux*
    <news:43022E3B.E5F7A88E@gazeta.pl> napisał(a):

    > Podobniez z filmami DVD. Nie dam 90 zlotych za plyte. Ale po 25-30
    > potrafie kupic po kilka.

    Niedaleko swojego domu mam wypoźyczalnię kaset i dvd, więc nie kupuję, tylko
    wypożyczam dvd (można na 2-3 dni)- za 5 zł.

    --
    Kaja