  • 91. Data: 2005-08-14 21:30:34
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 14 Aug 2005 13:06:52 +0200, *Kordeus*
    <news:ddn8kc$k52$1@pepin.polanet.pl> napisał(a):

    > Sluchanie MP3 nie zawsze jest nielegalne. Pomijajac fakt istnienia darmowych
    > MP3 udostepnionych np. przez wykonawcow chcaych troche wypromowac swoja
    > tworczosc w internecie,innymi legalnymi sposobami sluchania MP3 jest:
    > -kupienie MP3-jki w sieci(niestety nie pomne teraz nazw serwisow)
    > -Posiadanie orginalnej plyty/kasety. Jesli mam orginalna plyte(lub kasete)
    > wtedy moge miec rowniez utwory w formacie MP3 zawarte na tej
    > plycie(kasecie).

    Możesz też na onecie (onet player) ściągac sobie mp3. Legalnie.

    --
    Kaja

  • 92. Data: 2005-08-14 21:31:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No i oto właśnie mi chodziło. Zakładam, że osoba udostępniająca
    > udostępniła leganie...

    no tu inaczej byc nie moze. Nie jestes w stanie tego sprawdzic. (oczywiscie
    mowa o zawartosci pakietu ktory jak sprawdziles
    mozna bezplatnie pobrac :)

    > A kto jest producentem jądra, hmm?

    Linus Torvalds

    > Ale dopiero po wyroku. A nie że przychodzi właściciel (choćby z policją),
    > pokazuje papiery i żąda zwrotu.

    a jestes pewien ze policja by Ci wczesniej nie odebrala? O ile sobie
    przypominam to nawet tu
    na grupie byly takie przypadki omawiane

    > Czytaj uważnie. Cena w granicach normy rynkowej.

    zalezy jaki rynek pod uwage wezmiesz :-))

    > Ale są komercyjne. A to, że jest jakiś 'bonus' (typu wsparcie techniczne)
    > to już inna sprawa.

    ale te bonusy pewnie sa dostepne na oddzielnych plytkach (tak sadze),

    P.

  • 93. Data: 2005-08-14 21:32:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > co to jest nielegalne oprogramowanie i co to jest posiadanie nielegalnego
    > oprogramowania?

    nieleglane to takie ktore zostalo nabyte nieleglanie, np zakupione od
    pirata, (nabyte zrodla z ktorego autor sobie nie zyczy
    - nie udostepnil)

    P.

  • 94. Data: 2005-08-14 21:35:10
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 14 Aug 2005 16:12:47 +0200, *Przemek R...*
    <news:ddnjgo$kh1$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > dziewcze pokaz dielera narkotykow ktory mowi, kupowanie narkotykow jest
    > nielegalne,

    No i wydałeś się, że jesteś "oblatany" mawet z dilerami narkotyków. Znawca
    :-)
    Obrzydliwy, wstrętny typ jesteś.

    --
    Kaja

  • 95. Data: 2005-08-14 21:36:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Słowo 'trefny' ci się zdecydowanie podoba, ale wyraźnie widać, że nie masz
    > pojęcia, co ono oznacza.

    w innych postach napisalem czemu trefny (trefny = chybiony = zly )

  • 96. Data: 2005-08-14 21:44:31
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 14 Aug 2005 22:18:06 +0200, *mariposa doux*
    <news:42FFA6FE.60F8A8CF@gazeta.pl> napisał(a):

    > No widzisz, ale Amare moge sciagnac tak i tak - jest legalny, czy
    > nielegalny?

    Obawiam się że Przemus troll Ci nie odpowie. On zna tylko nielegalne
    serwisy. Kiedyś musiał dostać chyba solidnie w kość za nielegalne
    oprogramowanie, że teraz się tu mści na niewinnych ludziach :-(
    Profesjonalnej porady nie udzieli :-(

    --
    Kaja

  • 97. Data: 2005-08-14 21:47:47
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Zajrzyj na www.szorty.pl
    lub
    www.interia.pl

    Chyba nie paserzy? :-)

    --
    Kaja

  • 98. Data: 2005-08-14 21:50:22
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To tylko kolejny dowód na to, że obecny sposób dystrybucji i opłacania
    > dóbr niematerialnych jest niedostosowany do rzeczywistości.

    True, bardziej sie zgodzc nie moge ;)

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________

  • 99. Data: 2005-08-14 21:51:20
    Od: lesko <f...@n...it>

    Przemek R... wrote:

    > nieleglane to takie ktore zostalo nabyte nieleglanie,

    co to znaczy nabyte nielegalnie? Przeciez kiedy place za program raz, to
    dlaczego nie mam prawa zrobic kopii? Place za ksiazke, to moge ja
    pozyczyc komu chce.

    > np zakupione od
    > pirata,

    Ministerstwo Prawdy piratami nazywa kazdego kto nieplacil haraczu dla
    M$. Co to znaczy prawnie?

    > (nabyte zrodla z ktorego autor sobie nie zyczy
    > - nie udostepnil)

    Tylko ulamek autorow jest wlascicielem praw rzekomo autorskich.

  • 100. Data: 2005-08-14 21:56:03
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > moze Ciebie zachecaja, mnie nigdy nie zachecily, bo zwykle podoba mi sie
    > jedna ze 100 pisoenek ktora dany zespol wyprodukowal.

    Moze to dlatego, ze sluchamy roznej mozyki. Ja sobie niw wyobrazam
    wybrac kilku kawalkow z Vangelisa "1492" - to musi byc calosc, podobnie
    jak "chariots of fire" czy "the city".

    Z innych klimatow, nie wyobrazam sobie rozdzielic The Wall Pink Floydow.

    Z jeszcze innych klimatow np. miksy "Ministry of Sound" np. "The
    Clubeers Guide 2005" - nie da sie "po kawalku"...

    Owszem, jak ktos chce miec "Crazy Frog" a nie chce reszty skladanki, to
    moze sobie kupic MP3.

    Ale i tak uwazam, ze za ta cene powinny w necie byc dostepne pliki
    BEZSTRANE, a nie jakies wma, mp3 czy uj wi co jeszcze ;)

    > A jakosc mp3 nie jest gorsza od tych na plycie.

    Ooo, i tu sie mylisz.