  • 21. Data: 2012-01-09 17:41:50
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-09 17:59, januszek pisze:

    > Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje.

    A tu w TV mówią że go jutro ze szpitala wypisują.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 22. Data: 2012-01-09 18:00:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2012 11:41 AM, Johnson wrote:
    > A tu w TV mówią że go jutro ze szpitala wypisują.

    pytanie tylko dokąd. :)

  • 23. Data: 2012-01-09 18:03:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 18:41:50 +0100, Johnson <j...@n...pl> said:

    > A tu w TV mówią że go jutro ze szpitala wypisują.

    A przedtem mowili, że się zabił, potem, że jednak nie, następnie, że
    czekają go specjalistyczne badania MÓZGU!, później, że jednak jest
    przytomny i badania mózgu nie będą potrzebne...

    ...a taki jeden twierdził, że ktoś powienien się zająć tymi, przez
    którrych ten pan prawie nie umarł. O! Mam nazwet cytat:

    On 2012-01-09 14:24:58 +0100, "Ja" <j...@s...pl> said:
    > Przeciez DO
    > KURWY NEDZY czlowiek umieral

    Bo to tak jest, gdy mózg nie ogarnia faktów...

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-01-09 18:07:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bydlę napisa?(a):

    > A przedtem mowili, że się zabił, potem, że jednak nie, następnie, że
    > czekają go specjalistyczne badania MÓZGU!, później, że jednak jest
    > przytomny i badania mózgu nie będą potrzebne...

    Nie mogą chyba otwarcie rozważać, że spudłował z takiej odległości... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 25. Data: 2012-01-09 18:13:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 19:07:20 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Bydlę napisa?(a):

    > Nie mogą chyba otwarcie rozważać, że spudłował z takiej odległości... ;)

    Był taki jeden, co strzelał trzy razy (też z bliska) i raz spudłował...
    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Ireneusz_Sekuła>

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-01-09 18:25:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-09 16:01, Użytkownik Ja napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie byłes nigdy na szkoleniu gornczym z BHP, prawda? Nas uczyli lekarze z
    > pogotowia, pielegniarki itp.
    > Tamownie krwi, odpowiednie ukladanie rannego itp.

    Podejmę się tamowania krwi przy jakiejś małej ranie ciętej.
    Przy odstrzelonej części twarzy nie.

    > A przede wszystkom jedno - NIGDY nie przerywac ratowania. Bez wzgledu na
    > cokolwiek. Dopuki lekarz nie przyjedzie.
    > A z tym robieniem krzywdy w czasie ratowania to tez nie do konca. Jak robisz
    > komus masaz serca, i mu przy tym zlamiesz zebro, ale uratujesz zycie.
    > Bedziesz ukarany za zlamanie zebra? Czy nie?

    Zakładasz że uratujesz, a jeśli po fakcie okaże się że ratując
    wbiłeś pęknięte żebro w płuco i było to przyczyną zejścia to
    jak myślisz jaki będzie wyrok ?
    A za nieudzielenie własnoręcznie pomocy przez osobę nieprzeszkoloną
    a za taką uważam typowego dziennikarza czy kamerzystę jeszcze
    nikogo nie skazano.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2012-01-09 18:27:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-09 16:20, Użytkownik qwerty napisał:

    > Tutaj się chyba mylisz. Ratownik też potrafi połamać żebra i jakoś nikt
    > go po sądach nie ciąga.

    Jeśli połamie ale uratuje życie to owszem, ale są też inne możliwości.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2012-01-09 18:50:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2012 16:07, Ja pisze:

    > Taa? Ze zdjec wynika, ze on lezal miedzy biurkiem, a oknem. A chociazby
    > zlapac to biurko i wywalic na bok, zeby lekarz mial lepszy dostep jak
    > przyjedzie. Pomagac mozna na wiele sposobow. Na prawde przydalo by sie wam
    > pare lat w kopalni, gdzie pomoc jest na porzadku dziennym. Zobaczyli byscie,
    > jak sie pomaga w czasie wypadku.

    Och, dumny górnik się odezwał... Dawno nie byłeś na jakiejś "zadymie" w
    stolicy i cię nosi?

  • 29. Data: 2012-01-09 18:52:31
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    > To na grupę religijna precz ;)

    No tak. Zapomnialem, ze prawo nie ma wiele wspolnego z moralnoscia.
    Ale z drugiej strony religia tez nie. Slowo "moralnosc" kojarzy ci sie z
    religia?
    Zbyt duze spustoszenie w umyslach Polakow zrobil kosciol - chyba najbardziej
    zdemoralizowana instytucja na swiecie. Zaraz po prawnikach. Albo i przed.
    Dla mnie moralnosc oznacza nie krzywdzenie drugiego czlowieka, i pomaganie,
    jak sie da.
    Religia nie ma tu nic do rzeczy.

  • 30. Data: 2012-01-09 18:54:23
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No i co? Dowód na kłamliwą twą tezę pozostanie bez twej reakcji?
    > Nie wiesz jak odpwiedzieć, czy wciaż szukasz w słowniku wyrazów plugawych?

    No popatrz. Tak ci sie pochrzanilo bydlaku, ze mi odpowiadasz na cos, vo nie