  • 1. Data: 2012-01-08 14:25:06
    Temat: Jak ustalić właściciela gruntu?
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    Witam!

    Gdzie i jak można sprawdzić kto jest
    właścicielem gruntu, na którym stoi budynek
    w którym mieszkam?
    Mieszkanie jest mieszkaniem spółdzielczym
    własnościowym w budynku wybudowanym
    na gruncie, do którego spółdzielni nie przysługuje
    prawo wieczystego użytkowania gruntu.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2012-01-08 14:54:25
    Temat: Re: Jak ustalić właściciela gruntu?
    Od: Marcin <u...@c...com>

> [...]
    > Mieszkanie jest mieszkaniem spółdzielczym
    > własnościowym w budynku wybudowanym
    > na gruncie, do którego spółdzielni nie przysługuje

    1. na mapach katastrów w internecie sprawdzasz numer działki
    2. w lokalnym ośrodku geodezyjnym (np. Powiatowe Biuro Dokumentacji
    Geodezyjnej i Kartograficznej)
    sprawdzasz numer Księgi Wieczystej dla danej działki
    3. w EKW sprawdzasz właścicieli KW

    Marcin

  • 3. Data: 2012-01-08 15:06:31
    Od: "Atom" <A...@A...com>

> [...]
    > Geodezyjnej i Kartograficznej)
    > sprawdzasz numer Księgi Wieczystej dla danej działki

    Dziękuję.
    Gdzie sprawdzić numer działki gdy budynek znajduje się na terenie
    Warszawy?

  • 4. Data: 2012-01-08 17:31:04
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Ortofotomapa.

    -----

  • 5. Data: 2012-01-08 18:03:37
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    > Ortofotomapa.

    A konkretnie - gdzie mam zajrzeć?

  • 6. Data: 2012-01-08 18:09:01
    Od: spp <s...@g...pl>

    http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/

    --
    spp

  • 7. Data: 2012-01-08 18:26:17
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    >>> Ortofotomapa.

    > http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/

    Dziękuję.
    Budynek bardzo ładnie widać, na zdjęciu satelitarnym
    i na mapie. Ale numerów działek tam nie widzę
    pomimo zaznaczenia po lewej stronie wszystkich
    kwadracików, których zaznaczenie jest możliwe. :-(

  • 8. Data: 2012-01-08 18:42:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@c...com> napisał

    > 2. w lokalnym ośrodku geodezyjnym (np. Powiatowe Biuro Dokumentacji
    > Geodezyjnej i Kartograficznej) sprawdzasz numer Księgi Wieczystej
    > dla danej działki

    Udzielą tej informacji każdemu chętnemu?

  • 9. Data: 2012-01-08 21:43:43
    Od: Marcin <u...@c...com>

    > Udzielą tej informacji każdemu chętnemu?

    tak, tylko trzeba mówić, żeby bez danych osobowych było (sama KW)

  • 10. Data: 2012-01-09 03:42:20
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    Numer działki już mam. :-)

    Pozdrowienia