  • 71. Data: 2012-01-12 12:42:25
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-12 13:28, Ja pisze:
    > Użytkownik "to"<t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A konkretnie to co napisalem zle? Chodzi o brak polskich znakow? To akurat
    > jest celowe, i w internecie ma scisle okreslone wytlumaczenie.
    > Nie wszyscy, ktorzy pisza na polskich grupach, mieszkaja w Polsce. Nie
    > wszyscy maja polskiego windowsa, i polskie znaki.
    > Wielu widzi krzaki, a nie polskie znaki.

    Chodzi o kropkę po wykrzykniku. Ot, taki przedgimnazjalny błąd.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2012-01-12 12:49:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 13:24, Ja pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A nie moge go odwiedzic z flachą, zeby sobie pogadac o udzielaniu pierwszej
    > pomocy?

    Nie możesz, bo ja sobie nie życzę zadawać się z takim gnojem jak ty, a
    jeśli spróbujesz wejścia siłowego to możesz pechowo trafić np. na chwilę
    rąbania drzewa siekierą. A wiadomo - gdzie drwa rąbią tam wióry lecą...

  • 73. Data: 2012-01-12 17:22:15
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-12 13:42, Liwiusz pisze:

    > Chodzi o kropkę po wykrzykniku. Ot, taki przedgimnazjalny błąd.

    i dodam: przecinek przed "i".
    Recydywa.
    Najwyraźniej nie uczyli.
    Albo, jak to mówią u nas na Ślunsku - trza było na szkoła kamiyniami nie
    ciepać!

    Co do offtopicznego i niemerytorycznego meritum - nieużywanie w
    internecie polskich znaków lub ich nieprawidłowe używanie świadczy o
    lenistwie/ignoranctwie/nieuctwie i hwctj. (tak, "h", bo ze Ślunska piszę)

    :)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 74. Data: 2012-01-13 20:06:37
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    wiadomości news:4f0ed6c5$1@news.home.net.pl...

    > Nie możesz, bo ja sobie nie życzę zadawać się z takim gnojem jak ty, a
    > jeśli spróbujesz wejścia siłowego to możesz pechowo trafić np. na chwilę
    > rąbania drzewa siekierą. A wiadomo - gdzie drwa rąbią tam wióry lecą...

    Dobra. To najpierw wrzuce flache, i zobaczymy, jaka bedzie reakcja.

    P.S. Sam jestes gnoj. ja jestem emeryt :)

  • 75. Data: 2012-01-13 20:08:53
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co do offtopicznego i niemerytorycznego meritum - nieużywanie w internecie
    > polskich znaków lub ich nieprawidłowe używanie świadczy o
    > lenistwie/ignoranctwie/nieuctwie i hwctj. (tak, "h", bo ze Ślunska piszę)

    Malo jak widze wiesz o internecie. Uzywanie polskich znakow na forach potafi
    znacznie utrudnic czytanie ludziom poza granicami Polski.
    To jest niepisana zasada podwazana najczesciej przez nawiedzonych malo
    wiedzacych "yntelygentow" z przerosnietym ego.

  • 76. Data: 2012-01-13 20:23:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 21:06, Ja pisze:

    > Dobra. To najpierw wrzuce flache, i zobaczymy, jaka bedzie reakcja.

    Zatrzymanie obywatelskie chuligana zaśmiecającego cudzy teren prywatny i
    rzucającego niebezpiecznymi przedmiotami.

    > P.S. Sam jestes gnoj. ja jestem emeryt :)

    Raczej degenerat.

  • 77. Data: 2012-01-15 13:06:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ja

    > Malo jak widze wiesz o internecie. Uzywanie polskich znakow na forach
    > potafi znacznie utrudnic czytanie ludziom poza granicami Polski.

    Gówno prawda.

    > To jest
    > niepisana zasada podwazana najczesciej przez nawiedzonych malo
    > wiedzacych "yntelygentow" z przerosnietym ego.

    To była niepisana zasada 15 lat temu, od dobrych kilku lat używa się po
    prostu UTF-8, które "działa" na każdym w miarę nowym systemie choćby
    znajdował się w afrykańskim buszu, a bez polskich znaków diakrytycznych
    piszą tylko analfabeci i teoretycy-gawędziarze.

  • 78. Data: 2012-01-15 14:15:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 14:06, to pisze:

    > Gówno prawda.

    Och, nie do końca - niektórym potrafi utrudnić. Ale takim ludziom
    czytanie potrafi tez utrudnić używanie zdań nieco bardziej złożonych,
    niż podstawowe zdania proste ;)

> [...]
    > znajdował się w afrykańskim buszu, a bez polskich znaków diakrytycznych
    > piszą tylko analfabeci i teoretycy-gawędziarze.

    UTF jak UTF - normalny pecet z porządnym oprogramowaniem potrafi sobie
    poradzić z dowolną stroną kodową, byleby była prawidłowo oznaczona.