  • 11. Data: 2012-01-09 15:01:02
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    news:jeerqa$g70$1@node2.news.atman.pl...

    > A to że jeśli zrobimy mu krzywdę w ramach udzielania tej pomocy
    > to też jest przestępstwo nie napisałeś. Pytanie czy wiedziałeś
    > o tym.
    > A mnie na każdym szkoleniu uczy lekarz, nie ruszać tego na czym się
    > nie znam, wezwać fachowca. Szkoda że ty na takim nigdy nie byłeś.

    Nie byłes nigdy na szkoleniu gornczym z BHP, prawda? Nas uczyli lekarze z
    pogotowia, pielegniarki itp.
    Tamownie krwi, odpowiednie ukladanie rannego itp.

    A przede wszystkom jedno - NIGDY nie przerywac ratowania. Bez wzgledu na
    cokolwiek. Dopuki lekarz nie przyjedzie.
    A z tym robieniem krzywdy w czasie ratowania to tez nie do konca. Jak robisz
    komus masaz serca, i mu przy tym zlamiesz zebro, ale uratujesz zycie.
    Bedziesz ukarany za zlamanie zebra? Czy nie?

  • 12. Data: 2012-01-09 15:01:43
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    > Gdzie ty żyjesz? Zachowanie dziennikarzy jest całkiem standardowe.

    Ja nie pytam, gdzie zyje, i czy jest standardowe. Widac mamy standardy
    prosto z kibla.
    Pytam o ocene moralną.

  • 13. Data: 2012-01-09 15:03:22
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I oglądałeś bo chciałeś zobaczyć krew, trupa czy z innego powodu?

    Mtysle, ze gowno Cie to obchodzi. Nie o to pytalem. Ogladalem, bo to
    pokazali w telewizji, i nie chcialo mi sie lapac za pilota.

    > Proszę:
    > <http://imageshack.us/photo/my-images/72/pomocw.jpg/
    >
    > Dziennikarz ratuje niedoszłego samobójcę.
    > Uważasz, że powinno to robić trzech? Ośmiu? Szesnastu?

    > Bo chciał. Nawet użył broni palnej w tym celu...

    Nikt nie pyta o jego powody.
    Dlaczego zawsze musi sie znalezc jakis idiota, ktory nie rozumie, o co ktos
    sie pyta, tylko filozofowac jak kretyn>

  • 14. Data: 2012-01-09 15:07:29
    Od: "Ja" <j...@s...pl>

    wiadomości news:4f0aff40$1@news.home.net.pl...

    > Dziecko... Myśl!
    >
    > Jakby się oni wszyscy rzucili do ratowania, to by go zadeptali!

    Taa? Ze zdjec wynika, ze on lezal miedzy biurkiem, a oknem. A chociazby
    zlapac to biurko i wywalic na bok, zeby lekarz mial lepszy dostep jak
    przyjedzie. Pomagac mozna na wiele sposobow. Na prawde przydalo by sie wam
    pare lat w kopalni, gdzie pomoc jest na porzadku dziennym. Zobaczyli byscie,
    jak sie pomaga w czasie wypadku.

  • 15. Data: 2012-01-09 15:20:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A to że jeśli zrobimy mu krzywdę w ramach udzielania tej pomocy
    > to też jest przestępstwo nie napisałeś. Pytanie czy wiedziałeś
    > o tym.

    Tutaj się chyba mylisz. Ratownik też potrafi połamać żebra i jakoś nikt go po
    sądach nie ciąga.

  • 16. Data: 2012-01-09 15:59:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-09 16:01, Ja pisze:

    > Pytam o ocene moraln?.

    To na grupę religijna precz ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 17. Data: 2012-01-09 16:51:52
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-09 14:24, Ja pisze:
    > Witam.
    >
    > Wszyscy wiemy, co sie dzis stalo. Jeden z prokuratorów wojskowych probowal
    > popelnic samobojstwo. Nie chce tu pisac o tym, tylko o czyms innym.
    > Tutaj:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lXFijkNG05k&feature=p
    layer_embedded

> [...]
    > wywolywac odruch wymniotny. RZYGAC sie chce, jak sie na to patrzy. Czy tymi
    > dziennikarzami nie powinna sie zajac prokuratura? Oskarzyc o nieudzielenie
    > pomocy? Wiem, ze prokurator przezyl. Ale wtedy oni tego nie wiedzieli. Cale
    > zycie pracowalem w kopalni. I tam mnie uczono jednego - jak jest ranny (a
    > nawet jak podejrzewam, ze jest martwy), to nie mam prawa przerwac ratowania,
    > zanim nie przyjedzie lekarz. Zazwyczaj jestem po stronie dziennikarzy w
    > starciach z urzednikami. Ale tu byla sytuacja, kiedy oni pamietali, ze sa
    > dziennikarzami, ale zapomnieli, ze sa LUDZMI!!!.

    +++

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 18. Data: 2012-01-09 16:59:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    GR001 napisa?(a):

    > S? odpowiednie procedury, które zachowuje sie w takich sytuacjach...
    > Samo wezwanie pomocy jest dok?adnie okre?lon? procedur?, nastepnie
    > przyst?pienie do reanimacji
    > (resuscytacji) to te? dok?adnie okre?lona sytuacja, potem monitorowanie
    > rannego a? do przyjazdu pomocy.

    Masz na myśli jakąś konkretną procedurę dziennikarską obowiązującą przy
    postrzale w głowę? Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 19. Data: 2012-01-09 17:06:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2012 10:59 AM, januszek wrote:
    > Masz na myśli jakąś konkretną procedurę dziennikarską obowiązującą przy
    > postrzale w głowę? Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje.

    Oni założyli, że jak szybko pstrykną fotki trupa i szybko je opublikują
    to będą mieli sensacyjny materiał na artykuł a i premię dostaną.

  • 20. Data: 2012-01-09 17:31:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 16:03:22 +0100, "Ja" <j...@s...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mtysle, ze gowno Cie to obchodzi.

    Nie musisz tu wyciągać języka, jakim posługujesz się ze
    swoją rodziną podczas uroczystych obiadów. Poza tym - popełniasz błąd
    zakłądając, że wolno mi zapytać cię o cokolwiek.
    Przyszedłeś w miesce publiczne zadając pytanie - musiałeś się liczyć z
    tym, że ktoś ci odpowie lub zada pytanie. Ba! Oczywiste musiało być i
    to, że część wypowiedzi może iść innym torem, niż ten, którym chiałbyś,
    by szły.
    Twoja prymitywna reakcja dowodzi dwóch rzeczy: trafiłem w czuły punkt
    (a to drugie to już wypunktowałem).

    No i co? Dowód na kłamliwą twą tezę pozostanie bez twej reakcji?
    Nie wiesz jak odpwiedzieć, czy wciaż szukasz w słowniku wyrazów plugawych?

    > Nikt nie pyta o jego powody.

    A jednak ta odpowiedź - choć wciąż nie rozumiesz - jest na miejscu.

    > Dlaczego zawsze musi sie znalezc jakis idiota, ktory nie rozumie
    > , o co ktos
    > sie pyta,

    Pozwolisz, że - nie używając języka, którego nauczyli cię rodzice -
    strawestuję:

    Dlaczego zawsze w takich sytuacjach musi się znaleźć delikwent, który
    nie rozumie co znaczy zadania pytania na otwartej grupie dyskusyjnej?

    (pytanie o nieumiejętność poniesienia konsekwencji swoich działań u
    takiego osobnika chyba już zadawałem)

    --
    Bydlę