  • 11. Data: 2005-03-16 22:22:14
    Temat: Re: Różnica wieku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <6...@n...onet.pl>, bat wrote:
    > Czesc ja mam 26 lat ona niecałe 17. Umowilismy sie przez internet. Ona
    > jeszcze chodzi do szkoly - klasy pierwszej. Ja juz pracuję, jestem
    > nauczycielem. Nie ucze jej, w innej szkole pracuje. Ona jest za tym zeby sie
    > spotykac. Co byscie zrobili w tej sytuacji? Czy spotkania z taką dziewczyną
    > mają sens? Czy jest coś niezgodnego z prawem?

    Sens? Rozumiem, że chcesz się z nią głównie przespać i chciałbyś wiedzieć
    czy nic ci za to nie grozi?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2005-03-17 07:11:34
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Sens? Rozumiem, że chcesz się z nią głównie przespać i chciałbyś wiedzieć
    > czy nic ci za to nie grozi?

    Dodajmy, ze nic mu za to nie grozi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-03-17 08:32:54
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Dodajmy, ze nic mu za to nie grozi.

    Chyba, że po wszystkim dziewczyna powie: "a teraz wyciągaj 10.000 zł
    albo oskarżę cię o gwałt".

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 14. Data: 2005-03-17 08:35:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Chyba, że po wszystkim dziewczyna powie: "a teraz wyciągaj 10.000 zł
    > albo oskarżę cię o gwałt".

    Dobre.
    To jest nawet lepsze nie prezerwatywa.

  • 15. Data: 2005-03-17 09:30:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 17 Mar 2005 02:35:27 -0600,
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> screamed:

    > Dobre.
    > To jest nawet lepsze nie prezerwatywa.

    Nie. Prezerwatywa PO jest rownie dobra...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 10:30:00 user up 10553 days, 22:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't hate yourself in the morning, sleep til noon.

  • 16. Data: 2005-03-17 09:33:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Thu, 17 Mar 2005 02:35:27 -0600,
    > witek <w...@g...pl.spam.invalid> screamed:

    > Nie. Prezerwatywa PO jest rownie dobra...

    Ale świadomość ma się przed.

  • 17. Data: 2005-03-17 09:51:07
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > Ale świadomość ma się przed.

    Ponieważ byt określa świadomość.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 18. Data: 2005-03-17 11:13:54
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Otto Falkenstein napisał:

    > Chyba, że po wszystkim dziewczyna powie: "a teraz wyciągaj 10.000 zł
    > albo oskarżę cię o gwałt".

    Takie cos to moze zawsze i kazda powiedziec.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2005-03-17 11:41:32
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Takie cos to moze zawsze i kazda powiedziec.

    Tak ale starszej mało kto uwierzy, albo chociaż powiedzą, ze sama chciała...
    A 17-tka z wyglądem dziecka na pewno przekona wiele osób. Tym bardziej
    jeżeli miałby to zrobić nauczyciel. Jak się postara i dodatkowo zgłosi się
    do Uwagi czy jakiejś wspaniałej gazety typu "Fakt" lub "SE" to go
    zlinczują...

    Pozdr
    Onzo

  • 20. Data: 2005-03-17 12:49:06

> [...]