  • 21. Data: 2005-03-17 14:56:47
    Temat: Re: Różnica wieku
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    bat wrote:
    > Czesc ja mam 26 lat ona niecałe 17. Umowilismy sie przez internet. Ona
    > jeszcze chodzi do szkoly - klasy pierwszej. Ja juz pracuję, jestem
    > nauczycielem. Nie ucze jej, w innej szkole pracuje. Ona jest za tym
    > zeby sie spotykac. Co byscie zrobili w tej sytuacji? Czy spotkania z
    > taką dziewczyną mają sens?

    Na ostatnie pytanie można udzielic odpowiedzi dopiero po oględzinach
    fotografii owego dziewczęcia (najlepiej w bikini, albo i bez) ;)

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 22. Data: 2005-03-17 19:20:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 17 Mar 2005 10:51:07 +0100,
    Otto Falkenstein <f...@g...pl> screamed:

    > Ponieważ byt określa świadomość.

    Tutaj tworzy świadomość (nową), tyle, że nie byt.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 20:19:30 user up 10553 days, 8:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If Murphy's law can go wrong, it will.

  • 23. Data: 2005-03-17 20:42:39
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    Konkludując: jeśli możesz to znajdź pełnoletnią i róbcie co chcecie...
    Jeśli nie możesz wytrzymać...swędzi Cię, czy się zakochałeś, to się
    spotykajcie...nikt Wam tego nie zabroni , ale miej świadomość ewentualnych
    konsekwencji.
    To tylko życie, ...obyśmy MY Wszyscy mieli takie problemy...

    pozdro
    martiN