  • 1. Data: 2005-03-16 18:54:48
    Temat: pozew o alimenty
    Od: "wojtek" <p...@p...pl>

    Witam,

    od roku maz ma przyjaciolke. Nie za bardzo interesuje go teraz utrzymanie
    domu i lozenie na dziecko. Czy moge prosic o namiary do kogos, kto taki
    pozew by dla mnie napisal. Jestem pielegniarka :( i z tego wzgledu, zalezy
    mi, zeby koszt napisania dla mnie tego pozwu był jak najmniejszy, no i sam
    pozew byl do rzeczy (maz dobrze zarabia - informatyk - bardzo skapy )

  • 2. Data: 2005-03-16 19:01:22
    Temat: Re: pozew o alimenty
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wojtek wrote:

    Ladne masz imie, slicznotko :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-03-16 20:01:13
    Od: "wojtek" <p...@p...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > wojtek wrote:
    >
    > Ladne masz imie, slicznotko :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    ale wstyd napisalam z jego konta.
    Dlatego wlasnie potrzebuje kogos, zeby mi napisal ten pozew
    Co za spostrzegawczosc, zauwazyc tak szybko :)

    dziekuje,
    Ania