  • 1. Data: 2005-03-16 17:20:18
    Temat: czy ktos kiedys przestal byc bezrobotnym ???
    Od: Czlowiek_2 <n...@n...pl>

    Czy ktos przestal byc w ostatnich latach bezrobotnym?

    Jesli tak, to prosze o przepisanie mi, na podstawie jakiego
    art. jakiego ust, jakiego pkt (????????????????)
    ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
    UP orzekl o skresleniu z bezrobotnych.
    (oczywiscie po podaniu im do 5 dni, ze sie podjelo zatrudnienie)

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-03-18 15:51:00
    Temat: Re: czy ktos kiedys przestal byc bezrobotnym ???
    Od: Danna <b...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 18:20:18 +0100, Czlowiek_2 napisał(a):

> [...]
    > UP orzekl o skresleniu z bezrobotnych.
    > (oczywiscie po podaniu im do 5 dni, ze sie podjelo zatrudnienie)

    o ile dobrze kojarzę, art. 33 ust. 4 pkt 1
    pozdrawiam