  • 1. Data: 2005-03-16 19:32:06
    Temat: Różnica wieku
    Od: "bat" <b...@i...pl>

    Czesc ja mam 26 lat ona niecałe 17. Umowilismy sie przez internet. Ona
    jeszcze chodzi do szkoly - klasy pierwszej. Ja juz pracuję, jestem
    nauczycielem. Nie ucze jej, w innej szkole pracuje. Ona jest za tym zeby sie
    spotykac. Co byscie zrobili w tej sytuacji? Czy spotkania z taką dziewczyną
    mają sens? Czy jest coś niezgodnego z prawem?

    dziekuje za wszelkie wypowiedzi
    mozecie mi przywalic ile wlezie tez bede wdzieczny
    pozdrawiam
    BAT

  • 2. Data: 2005-03-16 19:41:14
    Temat: Re: Różnica wieku
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 16/03/2005 20:32, bat wrote :
> [...]
    > spotykac. Co byscie zrobili w tej sytuacji? Czy spotkania z taką dziewczyną
    > mają sens? Czy jest coś niezgodnego z prawem?

    Nie.
    (I to jest odpowiedź na oba pytania).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 3. Data: 2005-03-16 19:53:02
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > nauczycielem. Nie ucze jej, w innej szkole pracuje. Ona jest za tym zeby sie
    > spotykac. Co byscie zrobili w tej sytuacji? Czy spotkania z taką dziewczyną
    > mają sens? Czy jest coś niezgodnego z prawem?

    Generalnie nie, spotkan nikt nie zabroni oprocz jej rodzicow ;-) Ale za
    spotkania nie ma odpowiedzialnosci karnej ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-16 19:59:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Generalnie nie, spotkan nikt nie zabroni oprocz jej rodzicow ;-) Ale za
    > spotkania nie ma odpowiedzialnosci karnej ....

    Z wyjątkiem szumu, który narobią rodzice.

  • 5. Data: 2005-03-16 20:05:44
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *bat* wrote in <news:6fdb.00001d14.423889b5@newsgate.onet.pl> :

    > dziekuje za wszelkie wypowiedzi
    > mozecie mi przywalic ile wlezie tez bede wdzieczny

    zgłoś sie raczej do psychologa - raczej już bierz się za studentki.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 6. Data: 2005-03-16 20:13:27
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Z wyjątkiem szumu, który narobią rodzice.

    Szum nie jest odpowiedzialnoscią karną ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-03-16 20:15:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bat wrote:
> [...]
    > nauczycielem. Nie ucze jej, w innej szkole pracuje. Ona jest za tym zeby sie
    > spotykac. Co byscie zrobili w tej sytuacji?

    To temat na inną grupę ;)

    > Czy spotkania z taką dziewczyną mają sens?

    Ponownie NTG (na marginesie: bywają kretynki po 30-tce oraz bardzo
    inteligentne i rozsądne 16-latki, więc na dwoje babka wróżyła).

    > Czy jest coś niezgodnego z prawem?

    Od 15. urodzin jest już zgodne z prawem nawet 'pójście na całość'.

  • 8. Data: 2005-03-16 20:16:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Szum nie jest odpowiedzialnoscią karną ;)

    Zgadzam się.
    Ale co można narozrabiać, to można.
    Wytarczyłby jeden artykuł w wyborczej jak to nauczyciel umawia się z
    uczennicami, aby uznać to za zgodne z prawem, ale nieetyczne.
    Pracę można dzisiaj bardzo łatwo stracić. Szczególnie w takim zawodzie.

    A procesować się z rodzicami dziewczyny jakoś nie wypada.

  • 9. Data: 2005-03-16 20:20:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bat wrote:
    > Czesc ja mam 26 lat ona niecałe 17. Umowilismy sie przez internet. Ona
    > jeszcze chodzi do szkoly - klasy pierwszej. Ja juz pracuję, jestem
    > nauczycielem. Nie ucze jej, w innej szkole pracuje. Ona jest za tym zeby sie

    A, tylko pytanie - czy nie ma czasem jakiegoś zakazu na to w jakimś
    kretyńskim wewnętrznym kodeksie etycznym 'ciała' pedagogicznego? Bo jak
    się trawi świętojebliwy (za przeproszeniem) szef, to za taki 'skandal'
    może próbować wywalić z roboty...

  • 10. Data: 2005-03-16 20:26:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > kretyńskim wewnętrznym kodeksie etycznym 'ciała' pedagogicznego? Bo jak
    > się trawi świętojebliwy (za przeproszeniem) szef, to za taki 'skandal'

    Zakazu nie ma.
    Ale coś na temat etyki jest i to może być podstawą do zwolnienia.
    Ale akurat w takim przypadku to wątpliwe.
    Stosuje się go np. wtedy kiedy nauczyciel, np. w szkole jest ok, ale po
    pracy chodzi np. pijany na osiedlu na którym mieszkają dzieciaki ze szkoły.