  • 1. Data: 2005-03-16 19:10:09
    Temat: pozew o alimenty
    Od: "wojtek" <p...@p...pl>

    Witam,

    od roku maz ma przyjaciolke. Nie za bardzo interesuje go teraz utrzymanie
    domu i lozenie na dziecko. Czy moge prosic o namiary do kogos, kto taki
    pozew by dla mnie napisal. Jestem pielegniarka :( i z tego wzgledu, zalezy
    mi, zeby koszt napisania dla mnie tego pozwu był jak najmniejszy, no i sam
    pozew byl do rzeczy (maz dobrze zarabia - informatyk - bardzo skapy )

    z gory dziekuje
    Ania

  • 2. Data: 2005-03-16 21:37:45
    Temat: Re: pozew o alimenty
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi, zeby koszt napisania dla mnie tego pozwu był jak najmniejszy, no i sam
    > pozew byl do rzeczy (maz dobrze zarabia - informatyk - bardzo skapy )

    w sumie to lepiej by bylo wystapic o przyczynianie sie do zaspokajania
    potrzeb rodziny. to takie troche zapomniane powodztwo, rzadko teraz
    spotykane, ale hmm... moze nawet wiecej mozna by bylo dostac...

    konrad

  • 3. Data: 2005-03-16 21:41:40
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Konrad vel Legislator napisał(a):

    > w sumie to lepiej by bylo wystapic o przyczynianie sie do zaspokajania
    > potrzeb rodziny. to takie troche zapomniane powodztwo, rzadko teraz
    > spotykane, ale hmm... moze nawet wiecej mozna by bylo dostac...

    Zasadniczo powództwo o alimenty między małżonkami jest dopuszczalne tylk
    w przypadku, gdy zerwana zpstała więź gospodarcza pomiędzy nimi.
    Jeżeli nadal jedza z tego samego garnka to tylko powództwo o
    przyczynianie się do zaspokajania potrzeb rodziny, faktycznie
    zapomniane, gdyż zwykle zamiast niego orzekano o wypłacaniu
    wynagrodzenia do rąk małzonki.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis