    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Date: Wed, 10 Feb 2016 00:36:02 +0100

    Użytkownik "Jacek"

    Kupiłem laptopa wraz z dyskiem zewnętrznym. Dysk zewnętrzny był "w
    promocji" i właśnie się zepsuł. Sprzedawca żąda odesłania dysku WRAZ z
    laptopem, co wcale mi się nie podoba, bo laptop jest sprawny,
    skonfigurowany, jak chciałem, a przede wszystkim jest mi po prostu
    potrzebny.
    Pytanko do Grupowiczów:
    czy sprzedawca może żądać odesłania dysku z laptopem? Przecież nie jest
    to integralna całość.
    ---
    To ile dokładnie kosztuje dysk a ile laptop ?

    Jakich argumentów użyć, żeby wymienili sam dysk zewnętrzny?
    ---
    http://www.sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.htm

    Rozdział "Reklamacja"

    Niestety jakiś półmózg całkiem zablokował możliwość zacytowania. Powołaj
    się na konsumencką niezgodność i zażądaj naprawy przez wymianę dysku lub
    obniżenia ceny (o rynkową wartość tego dysku za ile mógłbyś go sobie kupić)
    bo "naprawa lub wymiana naraziłaby Cię na znaczne niedogodności".