eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-10 07:08:04
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 09-02-16 o 12:09, Jacek pisze:
    > Kupiłem laptopa wraz z dyskiem zewnętrznym. Dysk zewnętrzny był "w
    > promocji" i właśnie się zepsuł. Sprzedawca żąda odesłania dysku WRAZ z
    > laptopem, co wcale mi się nie podoba, bo laptop jest sprawny,
    > skonfigurowany, jak chciałem, a przede wszystkim jest mi po prostu
    > potrzebny.
    > Pytanko do Grupowiczów:
    > czy sprzedawca może żądać odesłania dysku z laptopem? Przecież nie jest
    > to integralna całość.
    > Jakich argumentów użyć, żeby wymienili sam dysk zewnętrzny?

    Zgłaszać z tytułu niezgodności z umową, a nie gwarancji. Gwarancja jest
    umową,którą w rozsądnych granicach sprzedawca czy producent mogą sobie
    normować w sposób dowolny. Natomiast niezgodność z umową normuje ustawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1