eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-11 09:31:49
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-02-10 o 21:56, sundayman pisze:

    >> Kupiłem laptopa wraz z dyskiem zewnętrznym. Dysk zewnętrzny był "w
    >> promocji" i właśnie się zepsuł. Sprzedawca żąda odesłania dysku WRAZ z
    >> laptopem, co wcale mi się nie podoba, bo laptop jest sprawny,
    >> skonfigurowany, jak chciałem, a przede wszystkim jest mi po prostu
    >> potrzebny.
    >
    > Na twoim miejscu w pierwszej kolejności bym zadzwonił do rzeczonego
    > sklepu i zapytał jakąś ważniejszą osobę (właściciela, kierownika)
    > z kim się na łby pozamieniał.
    >
    > Następnie w nieżyczliwych słowach wyraził opinię nt. inteligencji oraz
    > życzliwości.
    >
    > Po czym uprzejmie poinformował, że w razie jak nie uruchomią mózgu, to
    > oddasz im to w całości, ale poświęcisz ze 2 dni na opisanie na każdym
    > dostępnym portali tej przygody.
    >
    > Wiem - że to metoda "na chama", ale niestety w PL jest to często jedyna
    > skuteczna metoda w starciu z kretynami dookoła.
    > Osobiście bardzo nie lubię tak się zachowywać ale jak się nie da inaczej...

    A wiesz że skoro ma na fakturze wyszczególnione:
    1. laptop - typ, model
    2. kieszeń zewnętrzna
    3. dysk SSD
    to piszesz kompletne bzdury ?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1