eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-10 22:12:10
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10-02-16 o 12:04, G.S. pisze:

    > Jacka interesuje nie wersja, ze kupił laptopa z dyskiem (z dyskiem
    > do naprawy), tylko chce wywieść, że kupił dysk (i ten dysk
    > reklamować, osobno).

    Czyli - chcę się upewnić - utrzymujesz, że jak kupię od jednego
    sprzedawcy samochód i rower, a później popsuje się rower, to mam mu z
    samochodem to dostarczyć?
    >
    >> lub obniżenia ceny (o rynkową wartość tego dysku
    >> za ile mógłbyś go sobie kupić)
    >
    > Pamiętamy, że Jacek BARDZO chce wywieść coś przeciwnego (żeby
    > nie zanosić "laptopa do naprawy").
    > Twierdzisz, że jak kupisz (jako konsument, od przedsiębiorcy)
    > dysk w cenie 1 zł (przykładowo, czy to w ramach "promocji"
    > czy bonusa), to będzie miał obowiazek oddać Ci 200zł?

    Moim zdaniem będzie miał taki obowiązek. Albo dostarczyć normalny
    sprawny dysk. Co najwyżej sąd może określić, czy ceny nie powinno się
    proporcjonalnie do wartości rynkowej podzielić, ale na pewno zwrot 1
    złotego nie wystarczy.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1