  • Data: 2016-02-11 10:43:27
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wiesz że skoro ma na fakturze wyszczególnione:
    > 1. laptop - typ, model
    > 2. kieszeń zewnętrzna
    > 3. dysk SSD
    > to piszesz kompletne bzdury ?

    No to już wiem, że powinieneś się zatrudnić w jakimś urzędzie.
    Ja nie napisałem, że on FORMALNIE ma prawo się domagać.
    Dociera do ciebie, że najpierw należy użyć rozumu, a potem przepisu ?
    Zwłaszcza w przypadku prywatnego przedsiębiorstwa ?
    No niepotrzebnie pytam - jakby docierało, to być się nie odzywał.