eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Date: Tue, 9 Feb 2016 13:02:04 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Archive: No
    Message-ID: <vwkagxjh638m$.1xheu0uf3lape.dlg@40tude.net>
    References: <n9chd8$gg7$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-20-166.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1455018939 25270 81.219.20.166 (9 Feb 2016 11:55:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2016 11:55:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754063
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 12:09:28 +0100, Jacek napisał(a):

    > Kupiłem laptopa wraz z dyskiem zewnętrznym. Dysk zewnętrzny był "w
    > promocji" i właśnie się zepsuł. Sprzedawca żąda odesłania dysku WRAZ z
    > laptopem, co wcale mi się nie podoba, bo laptop jest sprawny,
    > skonfigurowany, jak chciałem, a przede wszystkim jest mi po prostu
    > potrzebny.
    > Pytanko do Grupowiczów:
    > czy sprzedawca może żądać odesłania dysku z laptopem? Przecież nie jest
    > to integralna całość.
    > Jakich argumentów użyć, żeby wymienili sam dysk zewnętrzny?
    > TIA
    > Jacek

    Promocja polegała na tym, że wyciągnęli dysk magnetyczny z laptopa i
    wsadzili w zewnętrzną obudowę USB, a do laptopa włożyli dysk SSD. Teraz
    Lenovo/Dell/HP chcą dostać do naprawy laptopa, na którego udzielili
    gwarancji, a nie wyjęty z niego dysk.
    Nie wiem jak od strony prawnej, ale od praktycznej najprościej będzie
    przywrócić oryginalną konfigurację, czyli zamienić dyski i tak zgłosić to
    do producenta (nie sprzedawcy!), a sprzedawcę, który tak robi i nie
    informuje o tym klienta omijać szerokim łukiem.


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1