eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-09 13:02:04
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 12:09:28 +0100, Jacek napisał(a):

    > Kupiłem laptopa wraz z dyskiem zewnętrznym. Dysk zewnętrzny był "w
    > promocji" i właśnie się zepsuł. Sprzedawca żąda odesłania dysku WRAZ z
    > laptopem, co wcale mi się nie podoba, bo laptop jest sprawny,
    > skonfigurowany, jak chciałem, a przede wszystkim jest mi po prostu
    > potrzebny.
    > Pytanko do Grupowiczów:
    > czy sprzedawca może żądać odesłania dysku z laptopem? Przecież nie jest
    > to integralna całość.
    > Jakich argumentów użyć, żeby wymienili sam dysk zewnętrzny?
    > TIA
    > Jacek

    Promocja polegała na tym, że wyciągnęli dysk magnetyczny z laptopa i
    wsadzili w zewnętrzną obudowę USB, a do laptopa włożyli dysk SSD. Teraz
    Lenovo/Dell/HP chcą dostać do naprawy laptopa, na którego udzielili
    gwarancji, a nie wyjęty z niego dysk.
    Nie wiem jak od strony prawnej, ale od praktycznej najprościej będzie
    przywrócić oryginalną konfigurację, czyli zamienić dyski i tak zgłosić to
    do producenta (nie sprzedawcy!), a sprzedawcę, który tak robi i nie
    informuje o tym klienta omijać szerokim łukiem.


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1