  • 101. Data: 2011-05-27 18:55:55
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 20:03, RadoslawF pisze:

    > Poważnie ?
    > Tylko dlaczego napisałaś wcześniej że nie można ?

    Bo po co?

    --
    animka

  • 102. Data: 2011-05-27 19:01:32
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-27 20:55, Użytkownik animka napisał:

    > Bo po co?

    Nie zadawaj pytania tylko odpowiedz na moje.
    No chyba że nie jesteś w stanie. :-)

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2011-05-27 19:07:32
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zadawaj pytania tylko odpowiedz na moje.
    > No chyba że nie jesteś w stanie. :-)

    Ciekawe kiedy się połapiesz, że gadasz ze znanym trollem-tumanem.

    --
    Jotte

  • 104. Data: 2011-05-27 19:38:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości grup
    > No to jedziesz, dopnij sie do mojego wifi.
    >
    > Tzn. zgadnij mój mac adres, bo tylko ten jest dopuszczany.
    >
    > Nie potrafisz? Uuu, przecież twierdzisz że to dziecinnie proste.

    airodump-ng

  • 105. Data: 2011-05-27 19:53:22
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-27 21:07, Użytkownik Jotte napisał:

    > Ciekawe kiedy się połapiesz, że gadasz ze znanym trollem-tumanem.

    A jesteś pewny że animka płeć zmieniła ?

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2011-05-27 20:08:35
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > A jesteś pewny że animka płeć zmieniła ?
    Płeć tu nie ma nic do rzeczy.

    --
    Jotte

  • 107. Data: 2011-05-27 20:29:33
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-05-26 22:19, animka pisze

    > Aha: przypomniało mi się, że informacje o systemie (w panelu sterowania)
    > mam wyłączone.

    :))) dobre, na pewno teraz jesteś jak agent007

  • 108. Data: 2011-05-27 20:36:05
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-05-27 17:32, animka pisze:

    > Pewnie w Wi-Fi wprowadziłeś hasło dostępu i nikt się nie dostanie.

    Animka, Ty zupełnie nie rozumiesz o czym piszesz kobieto. Jedni o niebie
    a Ty o chlebie. Przestań już.

  • 109. Data: 2011-05-27 20:43:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 22:29, Jawi pisze:
    > W dniu 2011-05-26 22:19, animka pisze

    > :))) dobre, na pewno teraz jesteś jak agent007

    Oj dobra, tyle rzeczy włączałam i wyłączałam, że mogło mi się pomylić
    :-) Klasyfikację systemu z raportowaniem "chyba" wyłączyłam.

    --
    animka

  • 110. Data: 2011-05-27 20:46:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 21:01, RadoslawF pisze:

    > Nie zadawaj pytania tylko odpowiedz na moje.
    > No chyba że nie jesteś w stanie. :-)

    Nie jestem w stanie....ale na ebaju nie jestem :-)

    --
    animka