  • 1. Data: 2011-05-25 18:55:23
    Temat: Stalking
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,
    Czy ma ktos doswiadczenia ze stalkingiem? Zglaszal ktos go na policji?
    Czy policja podejmuje jakies kroki aby ustalic osobe. ktora neka
    tgelefonami? czy jest to fikcja i nie warto sie nawet fatygowac na
    policje bo zamkna sprawe zaraz po moim wyjsciu?

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-05-25 19:54:49
    Temat: Re: Stalking
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tgelefonami? czy jest to fikcja i nie warto sie nawet fatygowac na
    > policje bo zamkna sprawe zaraz po moim wyjsciu?

    Za wczesnie. Ustawa wchodzi bodaj 4 czerwca 2011 roku. Albo cos kolo tego.

  • 3. Data: 2011-05-25 19:56:54
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/25/11 9:54 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Za wczesnie. Ustawa wchodzi bodaj 4 czerwca 2011 roku. Albo cos kolo tego.

    A to juz niedlugo, zaczekam :)

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 4. Data: 2011-05-26 07:33:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.05.2011 21:54, Robert Tomasik pisze:
    > Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Za wczesnie. Ustawa wchodzi bodaj 4 czerwca 2011 roku. Albo cos kolo tego.

    Paragraf na złośliwe niepokojenie zasadniczo jest od dawna.

  • 5. Data: 2011-05-26 16:27:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:irkvp7$sgn$1@inews.gazeta.pl...

    > Paragraf na złośliwe niepokojenie zasadniczo jest od dawna.

    Ale to jest wykroczenie i wówczas jest poblem z uzyskiwaniem danych
    teleinformatycznych od operatorów, bo oficjalna wykładnia jest taka, że nie
    mogą udzielić tych informacji.

  • 6. Data: 2011-05-26 18:02:20
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/26/11 6:27 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Ale to jest wykroczenie i wówczas jest poblem z uzyskiwaniem danych
    > teleinformatycznych od operatorów, bo oficjalna wykładnia jest taka, że
    > nie mogą udzielić tych informacji.

    No to faktycznie bede czekal ze zgloszeniem az nowelizacja kodeksu
    wejdzie w zycie, juz niedlugo. Tymczasem bede zbieral materialy, ktore
    pozwola ustalic sprawce nekania

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 7. Data: 2011-05-26 21:28:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No to faktycznie bede czekal ze zgloszeniem az nowelizacja kodeksu
    > wejdzie w zycie, juz niedlugo. Tymczasem bede zbieral materialy, ktore
    > pozwola ustalic sprawce nekania

    Ale tylko o czyny po wejściu w życie ustawy!

  • 8. Data: 2011-05-27 05:52:49
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2011 18:27, Robert Tomasik pisze:

    > Ale to jest wykroczenie i wówczas jest poblem z uzyskiwaniem danych
    > teleinformatycznych od operatorów, bo oficjalna wykładnia jest taka, że
    > nie mogą udzielić tych informacji.

    Dlaczego nie mogą dla wykroczenia a mogą dla przestępstwa?

  • 9. Data: 2011-05-27 06:04:49
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/26/11 11:28 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Ale tylko o czyny po wejściu w życie ustawy!

    Aaaaa, rozumiem, czyli to co nazbieram przed wejsciem zmian w zycie
    bedzie malo przydatne :(. A szkoda,

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 10. Data: 2011-05-28 21:07:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 May 2011, Laphroaig wrote:

    > Aaaaa, rozumiem, czyli to co nazbieram przed wejsciem zmian w zycie bedzie
    > malo przydatne :(

    IMVHO to nie jest tożsame z "nieprzydatne".
    Pozbawia możliwości obrony "bo ja jeden raz i wyjątkowo" (nawet jeśli
    jeden raz i wyjątkowo jest równie zabronione).

    pzdr, Gotfryd