  • 91. Data: 2011-05-27 15:00:45
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-27 16:21, Massai wrote:
    > A tego jego mac to skąd wziął?

    np. ettercap / wireshark czy nawet zwykly arp -a.

  • 92. Data: 2011-05-27 15:02:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-27 16:20, Massai wrote:
    > No to jedziesz, dopnij sie do mojego wifi.
    > Tzn. zgadnij mój mac adres, bo tylko ten jest dopuszczany.

    Po co zgadywac. Kazdy sniffer Ci to powie. Oczywiście zakładam ze nie
    pytasz tutaj jak złamac szyfrowanie sieci WiFi bo to jest *zupełnie* coś
    innego niż podsłuchanie MACa w sieci.

    > Nie potrafisz?

    To ze *Ty* nie potrafisz ...

  • 93. Data: 2011-05-27 15:02:40
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 27.05.2011 16:49, KRZYZAK wrote:

    > W logach providera sa macadresy z sieci domowej?

    Tak, i unikalne numery profesora z komputera.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 94. Data: 2011-05-27 15:29:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 11:33, RadoslawF pisze:

    > Można, dziecinnie łatwo, i nie sugeruj się tym że Ty nie potrafisz.

    Jakby zaszła taka potrzeba to pewnie bym sprostała zadaniu.

    --
    animka

  • 95. Data: 2011-05-27 15:32:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-27 16:20, Massai pisze:

    > No to jedziesz, dopnij sie do mojego wifi.
    >
    > Tzn. zgadnij mój mac adres, bo tylko ten jest dopuszczany.
    >
    > Nie potrafisz? Uuu, przecież twierdzisz że to dziecinnie proste.

    Pewnie w Wi-Fi wprowadziłeś hasło dostępu i nikt się nie dostanie.

    --
    animka

  • 96. Data: 2011-05-27 16:55:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-27, animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

    > Pewnie w Wi-Fi wprowadziłeś hasło dostępu i nikt się nie dostanie.

    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 97. Data: 2011-05-27 17:24:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > Po co zgadywac. Kazdy sniffer Ci to powie. Oczywiście zakładam ze nie
    > pytasz tutaj jak złamac szyfrowanie sieci WiFi bo to jest zupełnie
    > coś innego niż podsłuchanie MACa w sieci.

    Sprawdzić maca jak już jesteś w sieci, oczywiście, dziecinnie łatwe.

    Ale jak do niej się najpierw wbijesz? Pewnie, da się - tylko to już coś
    zupełnie innego, i nie jest dziecinnie łatwe.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 98. Data: 2011-05-27 18:03:21
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-27 17:29, Użytkownik animka napisał:

    > Jakby zaszła taka potrzeba to pewnie bym sprostała zadaniu.

    Poważnie ?
    Tylko dlaczego napisałaś wcześniej że nie można ?

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2011-05-27 18:40:02
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-27 14:45, Tomek pisze:

    > A czy Ty zrozumiałeś po tych kilkunastu postach, że taki osobnik wsadzi
    > kupionego prepaida w telefon z bazaru za 30pln i później nie będzie w
    > niego korzystał? Czy nie rozumiesz tego i dalej będziesz bełkotał?

    Rozumiem.
    Mam taki telefon, kupiony parę lat temu na targowisku za 40zł, od razu
    na tymże targowisku wyjąłem z niego baterię i jeszcze nigdy jej do tego
    tf nie włożyłem. Doładowuję ją co parę miesięcy "drucikami" z zasilacza
    bez pomocy telefonu.
    Mam też kartę SIM, jakiś-tam starter, też kupiony na targowisku. Leży
    sobie. Jak jej minie ważność, to wyrzucę, kupię kolejny za 5zł też na
    targowisku i położę w tym samym miejscu.

    Jeśli będę potrzebował być anonimowy - to użyję.

    Dużo ludzi tak myśli?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 100. Data: 2011-05-27 18:45:56
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-27 16:21, Massai pisze:

    > A tego jego mac to skąd wziął?

    Wchodząc na router z defaultowym/uniwersalnym credentials i kopiując
    listę aktywnych klientów?
    Można też "podsunąć" router wifi bez zabezpieczeń i poczekać, aż ktoś
    się do niego zaloguje.
    Większość "włamów" realizuje się wykorzystując czyjeś powszechnie
    powtarzane niedopatrzenie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.