  • 51. Data: 2018-12-08 13:10:39
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "n" <...@...e>

    Tego, że Ty gwałcisz przedszkolaki też [jeszcze] nie wykryto i co z tego
    statystycznie wynika dla populacji internautów lub tych, których nicki kończą się na
    -ski (dla niepoznaki)?

    -----

  • 52. Data: 2018-12-08 13:12:12
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę [Trzeba tam wprowadzić celibat?]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Dec 2018 13:06:23 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > *Teraz* gdy "GW czuwa+" *też* ?

    Ty to jesteś ale dupek. Nie zasługujesz na merytoryczną odpowiedź. Przy
    okazji, naucz się polskiej interpunkcji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 53. Data: 2018-12-08 13:21:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-08, n <...@...e> wrote:

    Tobie się chyba serio wydaje, że jak będzie pedofil Żyd to cokolwiek
    zmieni. Pedofil to pedofil i dlatego ośmielę się twierdzić, będziesz w
    swojej nerwowej reakcji odosobniony. Przynajmniej na tej grupie. Nikt
    nie będzie bronił Żyda pedofila, czy geja pedofila, tylko dlatego że
    jest Żydem lub gejem. Ale znajdzie się kupa ludzi, którzy będa bronili
    księdza pedofila bo jest księdzem. Na tym polega właśnie cała róznica i
    polskie kato-piekiełko. Pierniczyć empatie, dzieci przeciez lgną a
    potem już dorosłe starają się zostać celebrytami.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2018-12-08 13:38:01
    Od: "n" <...@...e>

    Oczywiście: żydowska gadzinówka dla polskojęzycznych o tym nie wspomni.
    Wytłumacz drukowanymi literami: po co oskarżać nieżyjącego, skoro żadna kara już go
    nie spotka?
    Ale skoro to *ksiądz katolicki*, to żydowska gadzinówka będzie rzucać gównem, a nuż
    się przyklei, no i kolejna łatka przeciw Polakom-katolikom.
    Stary schemat: zacytuje to inna gadzinówka z Francji czy Izraela i za chwilę bedą
    pisać jak to "zagraniczna niezależna prasa ocenia Polskę".
    Dlaczego gadzinówka nie była tak odważna w latach 90-tych? Przecież publiczne
    pojawianie się x. z młodymi mężczyznami to była tajemnica poliszynela. Nie mogli
    siąść w Bryzie w Juracie, poczekać i pofotografować?

    -----

  • 55. Data: 2018-12-08 13:40:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 13:10:39 +0100, n napisał(a):

> [...]
    statystycznie wynika dla populacji internautów lub tych, których nicki kończą się na

    Jakbyś to napisał pod cytatem to pewnie bym się zastanowił jak tam z
    gwałceniem przedszkolaków u mnie. Ale ponieważ piszesz nad, to mam dla
    ciebie tylko jedną odpowiedź - jesteś buc.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 56. Data: 2018-12-08 13:46:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Ty to jesteś ale dupek. Nie zasługujesz na merytoryczną odpowiedź. Przy
    > okazji, naucz się polskiej interpunkcji :)

    Dlaczego zniesławiasz Gazetę Wyborczą? Gdy GW czuwa żaden
    ksiądz/zakonnik _KRK_ już nie umknie odpowiedzialności za zbrodnie pedofilii.
    Żaden ksiądz już nie zostanie "drugim Polańskim" któremu się przedawniło
    w takcie ucieczki przed wymiarem sprawiedliwości Kalifornii/USA
    według _Polskiego_ prawa w interpretacji samego Sądu Najwyższego RP3.

    Ja mam taką wiarę w GW niedowiarku! ;-)

    --
    A. Filip

  • 57. Data: 2018-12-08 14:21:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To nie są wiarygodne dane. Większość księży zboczeńców umyka wykryciu i
    > karze.

    To dotyczy większości takich zboczeńców w ogólności. Natomiast to, że
    księżom łatwiej to na oko mało wiarygodne twierdzenia, i jeśli opierają
    się tylko na tym, że tak napiszesz, to można je pominąć.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2018-12-08 14:31:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz?
    > Skazani z art. 197-204 kk, jeżeli ofiary miały mniej niż 15 lat (wg MS)
    > lata 2013-2016
    > Średnio rocznie
    > 759,25

    Ale ile takich spraw nie konczy sie skazaniem ojca ...

    > "Wg GUS, pełnoletnich mężczyzn jest w Polsce 15 mln. Zaś księży,
    > zakonników i alumnów - jak informuje z kolei ISKK - 36 tys. Naturalnie
    > obie te populacje nie są statyczne, ale stopniowo się odnawiają, w
    > tempie ok 1,6-1,7% rocznie. Z różnych źródeł, w tym tzw. listy
    > pedofilów, można też oszacować, że około 2% wśród skazanych stanowią
    > kobiety. Uwzględniając te wszystkie dane, można postawić hipotezę, że o
    > ile pedofilów wśród katolickiego kleru jest tyle samo co w reszcie
    > tożsamej z nim wiekowo męskiej populacji, to należałoby się spodziewać,

    ... a ile takich spraw z udzialem ksiedza sie nie ujawnia.

    > że w ciągu 19 lat wśród skazanych będzie 33,84 duchownych katolickich.
    > Naprawdę zaś jest ich, jak już wiemy, 42. Mogłoby się wydawać, że to
    > jednak więcej niż średnia i w związku z tym humaniści, pomimo swoich

    Przy tak malych liczbach to IMO - w granicach bledu statystycznego.

    > błędów i przekłamań, faktycznie mogą mieć rację i ,,problem kościelnej
    > pedofilii" rzeczywiście istnieje.
    > To jednak błędne przekonanie, bo nie bierze pod uwagę możliwości
    > przypadkowych odchyłek od średniej. Miarą takiego przypadkowego rozrzutu
    > jest wielkość zwana odchyleniem standardowym. W przypadku zdarzeń bardzo
    > mało prawdopodobnych - a z takim właśnie mamy do czynienia - jest owo
    > odchylenie równe w przybliżeniu pierwiastkowi kwadratowemu z wartości
    > oczekiwanej, czyli w naszym przypadku 5,82.

    A sa jakies dane jak to np wyglada wsrod nauczycieli?

    Kosciol nie powinien lepiej pilnowac swoich pasterzy ?

    J.

  • 59. Data: 2018-12-08 14:33:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To dotyczy większości takich zboczeńców w ogólności. Natomiast to, że
    > księżom łatwiej to na oko mało wiarygodne twierdzenia, i jeśli
    > opierają się tylko na tym, że tak napiszesz, to można je pominąć.

    W pozwach o zniesławienie (ochronę dobrego imienia) też ?
    Czy jego twierdzenia/sugestie są *już* skarżalne?
    IMHO tak tylko że byłby to w przypadku tej konkretnej wypowiedzi proces
    "o pietruszkę" (dość śmieszną karę). Warto poczekać aż ktoś znany się
    zapędzie znacznie dalej i zastosować podejście "GW rozgłosiło SZEROKO
    co Piekara napisał o Wellman i miało na tym setki tysięcy zarobić".

    --
    A. Filip

  • 60. Data: 2018-12-08 14:42:21
    Temat: Re: O pożytkach z nauczania religii w szkole ;-) [Was: Rabin gwałcił własną córkę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    [...]
    > A sa jakies dane jak to np wyglada wsrod nauczycieli?
    >
    > Kosciol nie powinien lepiej pilnowac swoich pasterzy ?

    Czyli w przypadku księdza/zakonnika katechety winna jest *też* szkoła
    co nie dopilnuje? [konkordatowa nauka religii w szkołach obowiązkowych]
    Nie wolno usuwać religii ze szkół bo bez nadzoru ze strony szkoły to
    KRK katechetów już całkiem nie upilnuje! ;-)

    --
    A. Filip