  • 61. Data: 2018-12-08 15:44:05
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: z <...@...pl>

    Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil ;-)

    Jakże oddaje debilizm nagonki na księży

  • 62. Data: 2018-12-08 17:48:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > On 2018-12-08, n <...@...e> wrote:
    >
    > Tobie się chyba serio wydaje, że jak będzie pedofil Żyd to cokolwiek
    > zmieni. Pedofil to pedofil i dlatego ośmielę się twierdzić, będziesz w
    > swojej nerwowej reakcji odosobniony. Przynajmniej na tej grupie. Nikt
    > nie będzie bronił Żyda pedofila, czy geja pedofila, tylko dlatego że
    > jest Żydem lub gejem. Ale znajdzie się kupa ludzi, którzy będa bronili
    > księdza pedofila bo jest księdzem. Na tym polega właśnie cała róznica i
    > polskie kato-piekiełko. Pierniczyć empatie, dzieci przeciez lgną a
    > potem już dorosłe starają się zostać celebrytami.

    A dlaczego Polański był broniony "po mediach" w czasie szopek
    ekstradycyjnych? Nie miało/ma to jakiegokolwiek związku z tym że jest
    ocalałym z Holokaustu? No przecież Wielki Reżyser Polański miał
    zasługiwać na "szeroką wyrozumiałość" a byle ksiądz ma zasługiwać teraz
    na wielkie ZERO tolerancji.

    Ja jestem w stanie przełknąć "dość drakońskie" kary/standardy tylko gdy
    są stosowanie (niemal) jednakowo wobec wszystkich. Czy nauczycielka
    co miała dziecko z uczniem (<15lat) została ukarana w Polsce "jak w USA"?
    Czy może mamy być seksistami? [Związek nauczycieli: "trzeba pomóc matce" ]

    [A] https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_
    abuse_case

    --
    A. Filip

  • 63. Data: 2018-12-08 18:48:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Dec 2018 17:48:50 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > No przecież Wielki Reżyser Polański miał
    > zasługiwać na "szeroką wyrozumiałość" a byle ksiądz ma zasługiwać teraz
    > na wielkie ZERO tolerancji.

    Owszem, tak było. A kto nie rozumie dlaczego, to buc nie zasługujący na
    rozmowę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 64. Data: 2018-12-08 18:59:44
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A to jak GW "pogrywa na emocjach" (IMHO perfidnie) zapamiętałem
    > sobie na długie lata w przypadku afery "Dziecko Leppera".
    > GW ma swoje interesy, co widać, słychać i czuć wystarczająco często.

    A mowi to osoba znana ze swojej obiektywnosci i bezkrytycznego dązenia do
    prawdy...
    ROTFL!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 65. Data: 2018-12-08 19:52:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Owszem, tak było. A kto nie rozumie dlaczego, to buc nie zasługujący na
    > rozmowę.

    No to do kurwy nędzy miej jaja to powiedzieć/wyjaśnić publicznie a nie
    sugeruj+ że to coś co wszyscy wiedzą ale nikt nie chce powiedzieć
    *publicznie*. Tak się skutecznie tworzy antysemityzm.
    Taki był twój zamiar?

    Ja nie mam żadnego interesu usprawiedliwiać Polańskiego.
    Ty nie masz żadnego interesu usprawiedliwiać "byle księdza".
    Ja mam "nieduży", zasadniczo tylko po linii takie same standardy
    dla wszystkich. Nie tak powinno działać prawo świeckie?

    --
    A. Filip

  • 66. Data: 2018-12-08 19:59:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A mowi to osoba znana ze swojej obiektywnosci i bezkrytycznego dązenia do
    > prawdy...
    > ROTFL!

    Ja nie wierzę w prasę niezależną. Ja wierzę że ostro ze sobą
    ekonomicznie konkurująca prasa rozmaicie zależna jest jej całkiem
    niezłym przybliżeniem. Zawsze warto pamiętać którą stronę
    *i w jakim stylu* bierze dane pisemko/kanał.
    W tym zakresie skleroza naprawdę nie popłaca.

    --
    A. Filip

  • 67. Data: 2018-12-08 21:14:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-12-18 o 10:32, Liwiusz pisze:

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz?

    Cały wywód matematyczny, który pozwoliłem sobie wyciąć ma jedną, ale
    kardynalną wadę. Wszystkie znane mi skrypty do kryminologi czy
    kryminalistyki szacują, że tzw czarna liczba, czyli liczba
    niezgłoszonych przestępstw seksualnych, to ponad 95%. Zatem reszta
    Twojego wywodu jest obarczona znacznym błędem.

    Po za tym podawana ilość osób duchownych tez wzbudza moją wątpliwość.
    Pod adresem
    https://kosciol.wiara.pl/doc/3113152.Polska-katolick
    a-w-liczbach podają
    31 tysięcy księży i 12 tysięcy zakonników.

  • 68. Data: 2018-12-08 21:29:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > https://kosciol.wiara.pl/doc/3113152.Polska-katolick
    a-w-liczbach podają
    > 31 tysięcy księży i 12 tysięcy zakonników.

    Na jakiej postawie sądzisz że "czarna liczba" dla księży/zakonników
    _pozostaje_ statystycznie inna niż dla reszty? [ostatnie 10 lat]
    Ja jestem gotów postawić (nie za dużo) że w ostatnich kilku latach
    czarna liczba dla księży/zakonników jest już mniejsza niż dla reszty.
    [BTW Podawaj z którego roku te skrypty, obstawiam że to się zmienia]

    Zresztą takie porównanie miałoby znacznie większy sens przy porównywaniu
    do kilku średnich np. po "całym społeczeństwie", po nauczycielach,
    po nauczycielach WF.

    --
    A. Filip

  • 69. Data: 2018-12-08 21:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > *i w jakim stylu* bierze dane pisemko/kanał.
    > W tym zakresie skleroza naprawdę nie popłaca.

    Jestes w temacie braku obiektywizmu ekspertem wiec wiesz najlepiej!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 70. Data: 2018-12-08 22:13:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Jestes w temacie braku obiektywizmu ekspertem wiec wiesz najlepiej!

    Chcesz lecieć po linii "swój (łatwo) pozna swego"? Proszę bardzo,
    możesz i tak GW przywalić.

    --
    A. Filip