  • 251. Data: 2018-12-11 14:29:53
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kościół nie przenosi, żeby ukryć. Nie ma przypadku, że wymiar
    > sprawiedliwości chciałby zająć się jakąś sprawą pedofila, ale nie
    > może, "bo jest w innej parafii".

    On "może sugerować" że *świecki* wymiar sprawiedliwości po takim
    przeniesieniu (czasem/często) uznawał sprawę za rozwiązaną/zamkniętą.
    IMHO wyszło mu "pośrednie zniesławienie" policji i prokuratury albo
    sugestia że "według standardów tamtych czasów" sprawy nie były ważne
    skoro już przeniesienie zamykało usta (rodzicom ofiar).

    --
    A. Filip

  • 252. Data: 2018-12-11 14:31:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 14:24, Kviat pisze:

    > Czyli, gdy jakiś urzędnik zdecyduje, że przez twoją chałupę ma biec
    > autostrada, to odszkodowanie powinien ci wypłacić ten urzędnik z własnej
    > kieszeni, a nie wszyscy ludzie płacący podatki?

    Urzędnik wydaje decyzję w imieniu urzędu. Ale jeśli ten sam urzędnik w
    toalecie urzędu zgwałci dziecko, to odpowiada osobiście, a nie prezydent.

    --
    Liwiusz

  • 253. Data: 2018-12-11 14:32:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 14:25, Olin pisze:

    > Wymień magiczną różdżkę, bo dalej jestem.

    Jak widzisz, w dyskusji merytorycznej cię ignoruje, bo nie ma wśród
    inteligentnych ludzi miejsca na ksenofobicznych rasistów.

    --
    Liwiusz

  • 254. Data: 2018-12-11 14:49:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 14:32:18 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > nie ma wśród
    > inteligentnych ludzi miejsca na ksenofobicznych rasistów.

    Całkowicie się z Tobą zgadzam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 255. Data: 2018-12-11 14:54:28
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 14:14, Liwiusz pisze:

    > Ojczym lub macocha też nie zapładniają/rodzą, a mogą tak traktować.

    Niesamowite...
    Instytucja traktuje swoich dorosłych funkcjonariuszy-pedofilów jak swoje
    dzieci i dlatego je chroni...
    To taki poziom absurdu, że aż trudno się do tego odnieść.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 256. Data: 2018-12-11 14:58:16
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jak widzisz, w dyskusji merytorycznej cię ignoruje, bo nie ma wśród
    > inteligentnych ludzi miejsca na ksenofobicznych rasistów.

    E tam. Ignorujesz argumenty wedle klucza "jak mi wygodnie", a nie wedle
    klucza merytorycznego. Np. kłamiesz mówiąc że ja coś napisałem,
    po czym poproszony o msg-id - milkniesz.

    O tym że rościsz sobie (samodzielnie) prawo do tego by uznawać innych
    za inteligentnych (lub nie) również wg własnego klucza, to już w ogóle
    nie ma co wspominać. Pisząc w ten sposób próbujesz dyskredytować
    rozmówcę argumentami niemerytorycznymi, ale myślę że taki schemat
    działania u Ciebie jest na tyle widoczny, że ten argument brzmi
    co najwyżej zabawnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 257. Data: 2018-12-11 15:06:29
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 14:17, Liwiusz pisze:

    > Kościół nie przenosi, żeby ukryć. Nie ma przypadku, że wymiar
    > sprawiedliwości chciałby zająć się jakąś sprawą pedofila, ale nie może,
    > "bo jest w innej parafii".

    Dlaczego kłamiesz?

    "Ksiądz nie stawia się na wezwanie prokuratury, więc ta 4 listopada 2002
    roku wysyła za nim list gończy."

    https://oko.press/kosciol-dal-ksiedzupedofilowi-para
    fie-pod-odessa-i-ministrantow-w-polsce-prowadzi-reko
    lekcje/

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 258. Data: 2018-12-11 15:13:16
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 14:29, A. Filip pisze:

    > On "może sugerować" że *świecki* wymiar sprawiedliwości po takim
    > przeniesieniu (czasem/często) uznawał sprawę za rozwiązaną/zamkniętą.

    Pudło. Następnym razem zwyczajnie zapytaj jak czegoś nie zrozumiałeś, a
    nie zgaduj.
    Liwiusz napisał "ale nie może", a nie "ale nie chce".

    I cieszę się, że zauważyłeś, że takie przypadki o których piszesz,
    również są praktykowane. Nie bez powodu kościół przenosi swoich
    funkcjonariuszy z parafii do parafii.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 259. Data: 2018-12-11 15:18:04
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 14:31, Liwiusz pisze:

    > Urzędnik wydaje decyzję w imieniu urzędu. Ale jeśli ten sam urzędnik w
    > toalecie urzędu zgwałci dziecko, to odpowiada osobiście, a nie prezydent.

    W przeciwieństwie do biskupa, który wydaje decyzję o przenosinach
    pedofila do innej parafii we własnym imieniu i za własne pieniądze go
    potem utrzymuje w jakimś przypadkowym hotelu.

    No weź przestań się ośmieszać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 260. Data: 2018-12-11 15:25:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 15:18:04 +0100, Kviat napisał(a):

    > No weź przestań się ośmieszać.

    Mnie akurat brakowałoby Liwiuszowych popisów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl