  • 91. Data: 2018-12-09 10:16:57
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 10:11:47 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Owszem, boi się. Zarówno iść do burdelu (skąd tu q... na wsi wziąć
    > burdel?:)

    To nawet lepiej, ze w odleglym miescie.
    Tylko trzeba miec samochod. Dzis zaden problem, za PRL nie kazdy
    ksiadz mial.

    > jak i zorganizować sobie kochankę. Opinia publiczna w parafii
    > bywa straszna.

    A o kochance na wsi wszyscy beda wiedziec ...

    > A dzieci są bezpieczne. Nic nie powiedzą a nawet jeśli to
    > nikt nie uwierzy.

    Ale jak widac - czasem mowia, czasem ktos wierzy.

    J.

  • 92. Data: 2018-12-09 10:30:13
    Temat: Re: Wiedza w Trójmieście powszechna już w latach 90 (1993) [Władza ŚWIECKA chroniła J. długo przed rządami PiS?]
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 09:35, A. Filip pisze:

    > Za PRL co za Jankowskim "nie przepadało"? Za pierwszego wysypu
    > rewelacji w 21 wieku [A]? Jak się _zmarły_ (2010) ma bronić?
    >
    > BTW Od którego roku nadredaktor Gazety Wyborczej Michnik (Adam) "wiedział i
    milczał"?
    > Też od 1993 [18]?
    >
    > [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Henryk_Jankowski_(duch
    owny)#Oskar%C5%BCenia_o_molestowanie_i_wykorzystywan
    ie_seksualne_ma%C5%82oletnich
    kowska-juz-w-1993-r-slyszalam-o-gwaltach-jankowskieg
    o-6324244568012417a

    No widzisz....i nic temu sukinkotowi-tak delikatnie napiszę- nie zrobili.

    --
    animka

  • 93. Data: 2018-12-09 12:03:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 11:05, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Ależ bohaterska Gazeta Wyborcza go w końcu dopadła! Pośmiertnie (zmarł 2010),
    > jak się już bronić nie może, do sądu nie zaciągnie "jak Michnik".
    >
    > Liczba ludzi _poza hierarchią kościelną_ którzy
    > "wiedzieli/słyszeli/podejrzewali ale nie reagowali" zaiste imponującą
    > być musi. Ta Gazeta Wyborcza to naprawdę potrafi zmieszać praktycznie
    > całą (świecką) historię RP3 z błotem. Zaiste podziwiam jak _szeroko_
    > dowalili. Ja bym się bał ale Gazeta Wyborcza zrobi wszystko dla PRAWDY.
    > Tylko CAŁA prawda [np. o wiedzy Michnika (Adama)] nas wyzwoli do końca! ;-)

    A Ojciec Michnika ukrywa się podobno w Szwecji . Dzisiaj o tym
    słuchałam. No i co? Synek uczciwy? Z czego sie nachapał na to
    wydawnictwo Gazety. Tam gdzie ta Gazeta w Warszawie to było przedtem
    przedsiębiortswo transportowe "Transbud". Ciekawa jestem jak ich wysiudał .

    --
    animka

  • 94. Data: 2018-12-09 12:07:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Powoli też mi się zaczyna wydawac, że to trol. Animka, zalinkowała ten
    > temat, jasne że półpolityczny, ale Animka tak już ma.

    Raz troll, raz nie troll. Zdecyduj się. Przeczytaj gdzieś definicję o
    trollach.
    Jak cos zalinkujesz to tez jestes troll?
    Teraz nie można wklejać treści, bo grozi za to wysoka kara.

    --
    animka

  • 95. Data: 2018-12-09 12:18:44
    Od: z <...@...pl>

    > Nie bijcie piany. Primo, badania socjologiczne mówią że w Europie
    > średnio co 10 dziewczynka jest molestowana seksualnie przez ojca więc
    > jeśli trafił się jakiś rabin to nic nadzwyczajnego a po drugie, wśród
    > kleru katolickiego jest nadreprezentacja zboczeńców seksualnych wskutek
    > doktrynalnych trudności w zaspokojeniu popędu.

    Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil

  • 96. Data: 2018-12-09 12:29:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-08 o 04:31, Animka pisze:
    > Jak to wszystko ostatnio czytam, to co siędziało i dzieje w kościołach,
    > to odechciało mi sie tam chodzić na msze w niedziele.

    Jeśli jedna lewacka nagonka na Kościół potrafiła Cię odwieźć od
    uczestnictwa w mszy to nie powinnaś wcale tam zaglądać.

    A najlepiej by było gdybyś się przestała uzewnętrzniać ze swoim "bólem"
    bo robi się niesmacznie.

  • 97. Data: 2018-12-09 13:27:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.12.2018 o 08:15, n pisze:
    > www.youtube.com/watch?v=TagttbCIvMo

    Nie po to Soros wydał 18 mld USD na m.in. niszczenie Kościoła
    katolickiego żebyś tu takie przykłady dawał!
    Jacek

  • 98. Data: 2018-12-09 16:38:54
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-08, n <...@...e> wrote:

    > Wytłumacz drukowanymi literami: po co oskarżać nieżyjącego, skoro żadna
    > kara już go nie spotka?

    Myślę że kara powinna spotkać tych którzy wiedzieli i go kryli.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 99. Data: 2018-12-09 16:41:35