  • 1. Data: 2006-09-14 13:20:34
    Temat: RMUA - jak dlugo jest wazna, jako dokument potwierdzajacy ubezpieczenie?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    No wlasnie? Dzis w przychodni kobitka z okienka poinformowala mnie, ze
    zarowno stempelek w ksiazeczce ubezpieczeniowej, jak i RMUA sa wazne przez
    30 dni od daty wystawienia. Na pytanie "a co z ludzmi, ktorzy wyjezdzaja na
    1,5 miesiaca" nie potrafila odpowiedziec :-) Obok jakis pan spieral sie, ze
    RMUA jest wazna 6 miesiecy. Ja znowuz slyszalem dwie wersje: jedna mowila o
    2 miesiacach od daty wystawienia; druga o 3 miesiacach.

    Jak to jest? Do kiedy jest naprawde wazna moja RMUA ("identyfikator raportu:
    01/07/2006", "Data wypełnienia: 11-08-2006")?

    Prosba o pomoc jest dosc pilna... jutro chce wyjechac... Niestety ksiegowa
    jest na chorobowym i nastepny raport RMUA moglbym dostac dopiero w
    poniedzialek... a to nie wchodzi w gre. Czym w razie czego udowadniac swoje
    prawo do ubezpieczenia?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2006-09-14 13:41:10
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero w poniedzialek... a to nie wchodzi w gre. Czym w razie czego
    > udowadniac swoje prawo do ubezpieczenia?

    Poświadczenie w książeczce ważne jest 1 miesiąc od daty wystawienia, ale po
    upływie tego terminu można jeszcze przez miesiąc korzystać z ubezpieczenia
    zdrowotnego.

  • 3. Data: 2006-09-14 14:38:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Poświadczenie w książeczce ważne jest 1 miesiąc od daty wystawienia, ale
    > po upływie tego terminu można jeszcze przez miesiąc korzystać z
    > ubezpieczenia zdrowotnego.

    Nie posiadam ksiazeczki, tylko co miesiac dostaje RMUA... jak to z nimi
    jest?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2006-09-14 19:06:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tiger wrote:
    > Nie posiadam ksiazeczki, tylko co miesiac dostaje RMUA... jak to z
    > nimi jest?

    A co ma być?
    Nadrukuj sobie na zapas.
    Tyle to warte.

  • 5. Data: 2006-09-25 12:41:38
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A co ma być?
    > Nadrukuj sobie na zapas.
    > Tyle to warte.

    Kolega zna sie, jak kura na pieprzu. Niestety, na urlopie bylem zmuszony
    skorzystac z uslug NFZ... i o dziwo na formularz RMUA wystawiony przez kadry
    na 01/07/2006 (Data wypełnienia: 11-08-2006) 21.09.2006 udalo mi sie uzyskac
    bez dyskusji pomoc lekarska bez placenia za nia.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2006-10-20 19:09:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tiger wrote:

> [...]
    > wystawiony przez kadry na 01/07/2006 (Data wypełnienia: 11-08-2006)
    > 21.09.2006 udalo mi sie uzyskac bez dyskusji pomoc lekarska bez

    Sam piszesz: "...o dziwo..."
    Mnie się czasami udaje uzyskać pomoc
    lekarską bez płacenia tylko na podstawie
    ustnego oświadczenia, że jestem ubezpieczony.
    Dokument RMUA jest mniej więcej tyle wart,
    co moje ustne oświadczenie.