  • 1. Data: 2006-09-14 12:48:53
    Temat: Czy adwokat moze...
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    Witam,

    czy adwokat moze wymowic pelnomocnictwo w sprawie cywilnej (sprawa jest
    w WSA), ktora prowadzi juz kilka lat. W pismie wymawiajacym to
    pelnomocnictwo nie podaje zadnych powodow takiej decyzji (choc sie ich
    domyslam). Ktos powiedzial mi, ze zaden prawnik nie ma takiego prawa -
    zrezygnowac z prowadzenia sprawy w jej srodku ale cos nie bardzo chce mi
    sie w to wierzyc. Jak jest naprawde?

    z gory dzieki za odpowiedz

    Mrqs

  • 2. Data: 2006-09-14 13:35:32
    Temat: Re: Czy adwokat moze...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mrqs napisał(a):

> [...]
    > w WSA), ktora prowadzi juz kilka lat. W pismie wymawiajacym to
    > pelnomocnictwo nie podaje zadnych powodow takiej decyzji (choc sie ich

    Pewnie zauważył w końcu że sprawa jest przegrana. Generalnie może chyba
    że wasza umowa zlecenia mówi co innego, albo są tam jakieś warunki.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam