eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRMUA - jak dlugo jest wazna, jako dokument potwierdzajacy ubezpieczenie? › RMUA - jak dlugo jest wazna, jako dokument potwierdzajacy ubezpieczenie?
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: RMUA - jak dlugo jest wazna, jako dokument potwierdzajacy ubezpieczenie?
    Date: Thu, 14 Sep 2006 15:20:34 +0200

    No wlasnie? Dzis w przychodni kobitka z okienka poinformowala mnie, ze
    zarowno stempelek w ksiazeczce ubezpieczeniowej, jak i RMUA sa wazne przez
    30 dni od daty wystawienia. Na pytanie "a co z ludzmi, ktorzy wyjezdzaja na
    1,5 miesiaca" nie potrafila odpowiedziec :-) Obok jakis pan spieral sie, ze
    RMUA jest wazna 6 miesiecy. Ja znowuz slyszalem dwie wersje: jedna mowila o
    2 miesiacach od daty wystawienia; druga o 3 miesiacach.

    Jak to jest? Do kiedy jest naprawde wazna moja RMUA ("identyfikator raportu:
    01/07/2006", "Data wypełnienia: 11-08-2006")?

    Prosba o pomoc jest dosc pilna... jutro chce wyjechac... Niestety ksiegowa
    jest na chorobowym i nastepny raport RMUA moglbym dostac dopiero w
    poniedzialek... a to nie wchodzi w gre. Czym w razie czego udowadniac swoje
    prawo do ubezpieczenia?

    Pozdrawiam,

    Tiger