  • 1. Data: 2006-09-14 12:33:39
    Temat: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: " tomeka33 " <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    chcialbym sie poradzic w pewnej sprawie. Otoz pewna 15-letnia dziewczyna
    zalozyla sobie galerie internetowa - zamiescila tam kilkanascie zdjec aktow.
    Zacheca rowniez na niej do wspolpracy innych fotografow.
    Czy to jest zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2006-09-14 12:36:06
    Temat: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 12:33:39 +0000 (UTC), tomeka33 napisał/napisała:
> [...]
    > zalozyla sobie galerie internetowa - zamiescila tam kilkanascie zdjec aktow.
    > Zacheca rowniez na niej do wspolpracy innych fotografow.

    Daj linka to Ci powiem :>

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 3. Data: 2006-09-14 12:55:05
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 2:33 PM, tomeka33 wrote :
> [...]
    > zalozyla sobie galerie internetowa - zamiescila tam kilkanascie zdjec aktow.
    > Zacheca rowniez na niej do wspolpracy innych fotografow.

    Jeżeli rzeczywiście ma 15 lat (a nie 14 lat 11 miesięcy i 29 dni) to
    tak. Podstawa prawna art. 202 § 4 kodeksu karnego.

    Jednocześnie na pewno, jest to przejaw demoralizacji małoletniego o
    którym mowa w art. 1 § 1 pkt 1 ustawy o postępowaniu w sprawach
    nieletnich, zatem należy zawiadomić o sprawie sąd rodzinny właściwy ze
    względu na zamieszkanie nieletniej.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 4. Data: 2006-09-14 13:11:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał
    w wiadomości news:450950f5@news.home.net.pl...

> [...]
    > którym mowa w art. 1 § 1 pkt 1 ustawy o postępowaniu w sprawach
    > nieletnich, zatem należy zawiadomić o sprawie sąd rodzinny właściwy ze

    nie przesadzasz acan z ta demoralizacja??
    widziales moze juz te foty, pewnie ze swojej corce nie pozwolilbym na
    takie foty, ale nie demonizujmy juz kawalka mlodej dupy, biorac pod uwage
    ze ta laska naprawde ma 15 lat , bo sie moze okazac ze co najwyzje sa to
    jej wspomnienia ;)

  • 5. Data: 2006-09-14 13:19:36
    Od: "tomeka33" <t...@g...pl>

    Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> napisał(a):

> [...]
    > którym mowa w art. 1 § 1 pkt 1 ustawy o postępowaniu w sprawach
    > nieletnich, zatem należy zawiadomić o sprawie sąd rodzinny właściwy ze

    Galerie zalozyla wczoraj - date urodzenia podala 14.09.1991 - czyli dzisiaj
    skonczyla 15 lat. Zglaszac?

  • 6. Data: 2006-09-14 13:38:26
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 3:19 PM, tomeka33 wrote :

    > Galerie zalozyla wczoraj - date urodzenia podala 14.09.1991 - czyli dzisiaj
    > skonczyla 15 lat. Zglaszac?

    Ja bym zgłosił. Zdjęcia powstały gdy miała mniej niż 15 lat. Choć jest
    duża szansa, że to jest pełnoletnia osoba, która się tylko podszywa pod
    15-latkę. Zbyt duży zbieg okoliczności, że dzisiaj urodziny.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 7. Data: 2006-09-14 13:41:47
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 3:11 PM, szerszen wrote :

> [...]
    > takie foty, ale nie demonizujmy juz kawalka mlodej dupy, biorac pod
    > uwage ze ta laska naprawde ma 15 lat , bo sie moze okazac ze co najwyzje

    Nie widziałem, ale wedle pierwszego postującego zachodzi podejrzenie
    pornografii (wiem, że akty to niekoniecznie pornografia...) -- mimo
    wszystko 15 latka ma się uczyć do egzaminu gimnazjalnego a nie robić
    sobie zdjęcia nago.
    Nawet jeśli to są akty powiedzmy artystyczne, to nie zaszkodzi jak Sąd
    Rodzinny sprawdzi sprawę.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 8. Data: 2006-09-14 14:23:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > Nie widziałem, ale wedle pierwszego postującego zachodzi podejrzenie
    > pornografii (wiem, że akty to niekoniecznie pornografia...) -- mimo

    ROTFL

    > wszystko 15 latka ma się uczyć do egzaminu gimnazjalnego a nie robić
    > sobie zdjęcia nago.

    1) podstawa prawna?
    2) twierdzisz, że robienie aktów wyklucza naukę?

    > Nawet jeśli to są akty powiedzmy artystyczne, to nie zaszkodzi jak Sąd
    > Rodzinny sprawdzi sprawę.

    Tia, i komitet parafialny...

    Idź donieś rydzykowi, moherze.

  • 9. Data: 2006-09-14 14:24:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ja bym zgłosił. Zdjęcia powstały gdy miała mniej niż 15 lat. Choć jest
    > duża szansa, że to jest pełnoletnia osoba, która się tylko podszywa pod
    > 15-latkę. Zbyt duży zbieg okoliczności, że dzisiaj urodziny.

    Proste pytanie (do obu): po co?

    Chyba tylko po to, żeby zaspokoić wasze prymitywne instynkty żałosnych
    kapusiów.

  • 10. Data: 2006-09-14 14:24:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tomeka33 wrote:
> [...]
    > zalozyla sobie galerie internetowa - zamiescila tam kilkanascie zdjec aktow.
    > Zacheca rowniez na niej do wspolpracy innych fotografow.

    A co, nie "dała" ci i chcesz się zemścić?