  • 1. Data: 2007-03-22 13:53:25
    Temat: Pytanie - laboratorium
    Od: "mh" <m...@g...com>

    Witam,
    Mój znajomy ma pewien problem związany z laboratorium na uczelni.
    Wykonywał w nim pewne badania (związane z pracą magisterską lub dla
    promotora). Podczas napełniania jednego z pojemników, ten wypadł mu z
    rąk i uszczerbił kawałek zlewu. Ułamany kawałek przykleił, pomalował i
    tyle...
    Tylko dziś kierowniczka laboratorium stwierdziła, iż jest to nie do
    przyjęcia, i powiedziała, że zamówi nowy zlew z montażem i obciąży
    kolegę kosztami. Zlew nie jest zwykłym zlewem, lecz zlewem
    laboratoryjnym (cokolwiek by to nie było) i koszuje podobno np. 2kPLN.

    Laboratorium ma osobę opowiedzialną, która sprawuje nadzór na
    czynnościami wykonywanymi w środku.

    Co mogę poradzić w tej chwili koledze? Niestety więcej informacji nie
    mam (np. czy podpisywał jakiś regulamin laboratoriów na studiach,
    itp.).

    Pozdrawiam,

    MH

  • 2. Data: 2007-03-22 14:37:43
    Temat: Re: Pytanie - laboratorium
    Od: "earl" <e...@p...fm>

    On 22 Mar, 14:53, "mh" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Co mogę poradzić w tej chwili koledze? Niestety więcej informacji nie
    > mam (np. czy podpisywał jakiś regulamin laboratoriów na studiach,

    ten zlew stracił na funkcjonalności w związku z tym, że się
    uszczerbił ?
    bo jeżeli nadal mozna go używać tak jak przed uszkodzeniem, to nie
    widzę powodu, naprawił szkodę wyrządzoną, przywrócił do stanu
    poprzedniego i nie wiem dlaczego miałby remontować laboratorium na
    swój koszt [zakup i montaż NOWEGO sprzętu, bo ten stary na pewno był
    mniej wart], poza tym wiadomo, że ze rzeczy się zuzywają w trakcie
    korzystania, szczerbią się, blakną i rdzewieją, normalna sprawa

    a poza tym czy to aby na pewno on zrobił ? ... może tylko naprawił co
    kto inny zepsuł ;-)))

  • 3. Data: 2007-03-22 14:41:10
    Od: "mh" <m...@g...com>

    On 22 Mar, 15:37, "earl" <e...@p...fm> wrote:
    > ten zlew stracił na funkcjonalności w związku z tym, że się
    > uszczerbił ?

    Raczej nie stracił - przez pewien czas po naprawie było w porzadku -
    dopóki sprawa nie dotarła do kierowniczki, która ma odmienne zdanie.

> [...]
    > mniej wart], poza tym wiadomo, że ze rzeczy się zuzywają w trakcie
    > korzystania, szczerbią się, blakną i rdzewieją, normalna sprawa

    Wlasnie też mi się wydaje, że próbują nowy zlew ugrać.

    MH

  • 4. Data: 2007-03-22 18:06:29
    Od: "Wiesława" <a...@g...pl>

    A jaka to uczelnia? Pytam z ciekawości, czy nie Wrocław, i czy to
    ewentualnie Poli czy Uni.

    pzdr, Tomasz

  • 5. Data: 2007-03-23 17:10:56
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 marca 2007 15:37
    (autor earl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@p...googlegroups.c
    om>):

    > ten zlew stracił na funkcjonalności w związku z tym, że się
    > uszczerbił ?

    No ale stracił na estetyce... Jak dostaniesz gwoździem po lakierze auta to
    funkcjonalność nie spada, ale wiesz....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 6. Data: 2007-03-24 10:18:17
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

[...]

    To niech ta kierowniczka najpierw zalatwi sprawe w sadzie. Wystarczy, zeby
    Twoj kolega niczego nie podpisywal. Jak mu wystawia fakture, to niech
    odpowie, ze "bez wyroku sadowego on niczego nie zaplaci, bo nie zamawial
    nowego zlewu w ramach sponsorowania uczelni".

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 7. Data: 2007-03-25 03:28:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No ale stracił na estetyce... Jak dostaniesz gwoździem po lakierze auta to
    > funkcjonalność nie spada, ale wiesz....

    Niemniej jednak naprawa takiego uszkodzenia nie polega na wymianie
    samochodu na nowy, czyż nie? ;)

  • 8. Data: 2007-03-25 14:27:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 marca 2007 05:28
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <7...@n...lechistan.com>):

    > Niemniej jednak naprawa takiego uszkodzenia nie polega na wymianie
    > samochodu na nowy, czyż nie? ;)

    No wiesz, to zależy.... W aucie poza karoserią są inne elementy, a w zlewie
    niekoniecznie...

  • 9. Data: 2007-03-26 00:45:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No wiesz, to zależy.... W aucie poza karoserią są inne elementy, a w zlewie
    > niekoniecznie...

    Upierdliwy jesteś. Ale chyba nie zmieniasz całej karoserii na nową po
    taki zdarzeniu?

  • 10. Data: 2007-03-26 06:19:56
    Od: "mh" <m...@g...com>

    On 22 Mar, 20:06, "Wiesława" <a...@g...pl> wrote:
    > A jaka to uczelnia? Pytam z ciekawości, czy nie Wrocław, i czy to
    > ewentualnie Poli czy Uni.

    Nie, to PW.

    MH