    From: "earl" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie - laboratorium
    Date: 22 Mar 2007 07:37:43 -0700

    On 22 Mar, 14:53, "mh" <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Mój znajomy ma pewien problem związany z laboratorium na uczelni.
    > Wykonywał w nim pewne badania (związane z pracą magisterską lub dla
    > promotora). Podczas napełniania jednego z pojemników, ten wypadł mu z
    > rąk i uszczerbił kawałek zlewu. Ułamany kawałek przykleił, pomalował i
    > tyle...
    > Tylko dziś kierowniczka laboratorium stwierdziła, iż jest to nie do
    > przyjęcia, i powiedziała, że zamówi nowy zlew z montażem i obciąży
    > kolegę kosztami. Zlew nie jest zwykłym zlewem, lecz zlewem
> [...]

    ten zlew stracił na funkcjonalności w związku z tym, że się
    uszczerbił ?
    bo jeżeli nadal mozna go używać tak jak przed uszkodzeniem, to nie
    widzę powodu, naprawił szkodę wyrządzoną, przywrócił do stanu
    poprzedniego i nie wiem dlaczego miałby remontować laboratorium na
    swój koszt [zakup i montaż NOWEGO sprzętu, bo ten stary na pewno był
    mniej wart], poza tym wiadomo, że ze rzeczy się zuzywają w trakcie
    korzystania, szczerbią się, blakną i rdzewieją, normalna sprawa

    a poza tym czy to aby na pewno on zrobił ? ... może tylko naprawił co
    kto inny zepsuł ;-)))