  • 1. Data: 2007-03-22 14:05:03
    Temat: czy osoba zameldowana
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    czy jesli jestem wlascicielem mieszkania
    a w nim nie mieszkam tylko je oplacam
    to czy osoba w nim zameldowana (kuzyn alkoholik) ma prawo robic oplaty?
    czy jesli ich nie robi to ma mprawo go jakos wyeksmitowac?

  • 2. Data: 2007-03-22 14:07:41
    Temat: Re: czy osoba zameldowana
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > witam
    > czy jesli jestem wlascicielem mieszkania
    > a w nim nie mieszkam tylko je oplacam
    > to czy osoba w nim zameldowana (kuzyn alkoholik) ma prawo robic oplaty?

    Opłaty może robić ktokolwiek, choćby ciocia zamieszkała na stałe w Afganistanie.

    > czy jesli ich nie robi to ma mprawo go jakos wyeksmitowac?

    Uzyskać wyrok eksmisyjny możesz nawet jak ktoś robi opłaty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-03-22 14:47:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz napisał(a):

    > Uzyskać wyrok eksmisyjny możesz nawet jak ktoś robi opłaty.

    Aaaargh.... Zęby bolą! "Robienie" opłat?