  • 1. Data: 2007-03-22 13:47:27
    Temat: problem z lokatorem
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam od przeszlo roku czasu posiadam mieszkanie.
    mieszkanie wykupilam po babci.
    w mieszkaniu byl zameldowany wnuczek (akoholik), ktory przyczynim sie miedzy
    innymi do smierci babci.
    mieszkanie jest remontowane itp itd, wszystkie oplaty robie ja
    wnuczek tylko tam jest zameldowany, ja jestem wlascicielem.
    w jaki sposob moge sie go pozbyc ?
    prawny.. byla pani z MOPSU brala go na jakies leczenia itp.. zeby dostawal
    jakies pieniadze co miesiac lecz przestal chodzic dalej pije nic nie robi,
    niszczy tylko mi mieszkanie nic nie placi a korzysta.
    ostatnio w nowo wymienionych oknach zrobil mi dziure zeby odbieral mu
    "polsat" tak sie tlumaczyl, przez dziure pociagnal kabel do anteny. (okna
    stracily gwarancje)

    nie mam pomyslu w jaki sposob moge sie pozbyc delikwenta?
    prosze o pomoc
    mieszkanie chcialbym wynajac ale z nim nie ma szans
    cale jest wyremontowane (prawie)

  • 2. Data: 2007-03-22 14:45:44
    Temat: Re: problem z lokatorem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bartek napisał(a):

    > mieszkanie jest remontowane itp itd, wszystkie oplaty robie ja
    > wnuczek tylko tam jest zameldowany, ja jestem wlascicielem.
    > w jaki sposob moge sie go pozbyc ?

    Co ty z tym meldunkiem?

    Kogo obchodzi (poza ewentualnie wydziałem ewidencji ludności) gdzie jest
    zameldowany? Ważne, czy w lokalu mieszka.

    > prawny.. byla pani z MOPSU brala go na jakies leczenia itp.. zeby dostawal
    > jakies pieniadze co miesiac lecz przestal chodzic dalej pije nic nie robi,
    > niszczy tylko mi mieszkanie nic nie placi a korzysta.

    Wypowiedzenie umowy użyczenia -> żądanie opuszczenia lokalu -> pozew o
    eksmisję -> czekanie na zapewnienie przez gminę lokalu socjalnego.