    From: "mh" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie - laboratorium
    Date: 22 Mar 2007 06:53:25 -0700

    Witam,
    Mój znajomy ma pewien problem związany z laboratorium na uczelni.
    Wykonywał w nim pewne badania (związane z pracą magisterską lub dla
    promotora). Podczas napełniania jednego z pojemników, ten wypadł mu z
    rąk i uszczerbił kawałek zlewu. Ułamany kawałek przykleił, pomalował i
    tyle...
    Tylko dziś kierowniczka laboratorium stwierdziła, iż jest to nie do
    przyjęcia, i powiedziała, że zamówi nowy zlew z montażem i obciąży
    kolegę kosztami. Zlew nie jest zwykłym zlewem, lecz zlewem
    laboratoryjnym (cokolwiek by to nie było) i koszuje podobno np. 2kPLN.

    Laboratorium ma osobę opowiedzialną, która sprawuje nadzór na
    czynnościami wykonywanymi w środku.

    Co mogę poradzić w tej chwili koledze? Niestety więcej informacji nie
    mam (np. czy podpisywał jakiś regulamin laboratoriów na studiach,
    itp.).

    Pozdrawiam,

    MH