  • 51. Data: 2013-08-12 22:45:49
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:

    > Racja, w koncu mogłes wykupić system publicznych grup dyskusyjnych :)

    jakich publicznych?!
    wszak to jest prywatne i to na dodatek konkretnego czlowieka, ktory na
    dzien dzisiejszy jak go ostatnio widzialem ma sie calkiem dobrze.

  • 52. Data: 2013-08-12 22:47:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    uzytkownik wrote:

    > Jakiż problem postawić słupek z tabliczką informacyjną: "Teren
    > prywatny", ewentualnie dodać: "Wjazd i parkowanie bez zgody właściciela
    > zabronione"?

    eee, tam
    parking platny niestrzezony. 500 zl kazda rozpoczetą godzine.

  • 53. Data: 2013-08-12 22:57:14
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > eee, tam
    > parking platny niestrzezony. 500 zl kazda rozpoczetą godzine.

    Tysz racja :)
    Z dopiskiem: "Policja i straż miejska - opłata podwójna" ;)

  • 54. Data: 2013-08-12 22:59:24
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:kubg8e$3ag$1@node1.news.atman.pl...

    > Konstytucja. Zakaz lub nakaz wymaga postawy prawnej w randze ustawy, a
    > nie prywatnej tabliczki.

    Czyli uważasz, że stawianie takich tabliczek informacyjnych
    http://tnij.org/yt7z
    http://tnij.org/yt71
    http://tnij.org/yt75
    http://tnij.org/yt78
    jest bezprawne?

  • 55. Data: 2013-08-12 23:00:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:57, uzytkownik pisze:

    > Tysz racja :)
    > Z dopiskiem: "Policja i straż miejska - opłata podwójna" ;)

    A potem sąd uzna to za "niezgodne z zasadami współżycia społecznego",
    zaś fiskus zrobi kontrolę ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 56. Data: 2013-08-12 23:12:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.08.2013 22:59, uzytkownik pisze:

> [...]
    > wiadomości news:kubg8e$3ag$1@node1.news.atman.pl...

    > Czyli uważasz, że stawianie takich tabliczek informacyjnych

    A kto napisał, że bezprawne?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 57. Data: 2013-08-13 00:06:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Aug 2013, witek wrote:

    > eee, tam
    > parking platny niestrzezony. 500 zl kazda rozpoczetą godzine.

    No.
    Potem wezwą Cię do US w roli świadka, pokażą fotkę znajomych
    którzy tam stali cztery godziny, zażądają potwierdzenia
    i poślą im decyzję z wymiarem podatku z tytułu nieodpłatnego
    świadczenia, 19% od 2000 zł plus odsetki :>

    Fiskus nieodpłatnego świadczenia dopatrzył się już nawet
    w umowie dożywocia. Tak się nieszczęśliwie składa, że ani
    w KC ani w ustawach podatkowych nie ma jasnego zapisu
    o "odliczeniu ciężarów" (który to przepis pojawia się
    w innych miejscach), fiskus wziął i potraktował "świadczenie"
    jako oderwany element i każe podatki płacić od "bycia
    domownikiem".
    A Ty chcesz podsunąć gotową dokumentację pod nos :>

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2013-08-13 00:11:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Aug 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Ależ masz. Zgodnie z przepisami.

    Niezgodnie też może :)
    Tylko państwo mu w tym już nie pomoże, bo jest "związane"
    ustawami, więc będzie mógł sobie... :>

    > Czyli np. stawiając ogrodzenie.

    Jakoś tak.

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2013-08-13 00:17:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Aug 2013, uzytkownik wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał
    >
    > Czyli uważasz, że stawianie takich tabliczek informacyjnych
> [...]

    A skąd taka teza?
    Stawiaj sobie do woli!

    Tyle, że "nieustawowe" konstrukcje są *NIESKUTECZNE*.
    Z bardzo prostego powodu - państwo w zakresie zawężania swobód
    obywatelskich jest związane ustawami, i w momencie jak będziesz
    chciał taki swój "wynalazek" wyegzekwować i pójdziesz do sądu,
    to drugiej stronie przysługuje prawo do powiedzenia "proszę
    pokazać to w ustawie".
    I na to dictum sąd sprawę oddala, bo "państwo nie może
    ograniczać praw inaczej niż ustawą a ustawy brak".

    Masz więc pełne prawo tupać nogą pod taką tablicą, w końcu
    Twój teren, więc tup sobie ile wlezie ;)

    Równie dobrze możesz np. "zabronić mi" pisania na grupę.
    Dopóki nie będzie gróźb karalnych itp to też nie będzie
    bezprawne - a zabraniaj sobie, na zdrowie.

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2013-08-13 00:29:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 00:06:35 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > i poślą im decyzję z wymiarem podatku z tytułu nieodpłatnego
    > świadczenia, 19% od 2000 zł plus odsetki :>

    Najpierw bedzie kara za prowadzenie dzialalnosci gospodarczej bez
    zezwolenia i rejestracji :-)

    Sama tablica im wystarczy - oznacza zamiar wykonywania czynnosci w
    sposob czestotliwy.

    J.